Dronepilot België

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

eagle one

New Member
Lid geworden
25 nov 2018
Berichten
21
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
70
Locatie
Hamme
Hallo iedereen kan ik in Nederland vliegen met mijn vergunning die ik in België heb gehaald 45m hoog buiten woonzone en niet boven personen en gebouwen. Feedback graag speeltje kost veel geld zou dit niet graag in beslag genomen zien worden groetjes iedereen have fun


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hallo iedereen kan ik in Nederland vliegen met mijn vergunning die ik in België heb gehaald 45m hoog buiten woonzone en niet boven personen en gebouwen. Feedback graag speeltje kost veel geld zou dit niet graag in beslag genomen zien worden groetjes iedereen have fun


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app





Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hier in Nederland heeft u geen brevet nodig dus zie ik geen probleem kijk wel even op aeret voor de Nederlandse no fly zones

Verzonden met mijn FIG-LX1 en de Dronepilots.nl app
 
In Nederland mag een hobbyist vliegen zonder brevet maar met inachtname van regels: Mag ik als particulier vliegen met een drone?
Als je commerciële doelen hebt (in opdracht van een ander vliegt of tot doel hebt de beelden te verkopen) ligt het ingewikkelder, je hebt dan een ROC of ROC-Light vergunning nodig en dan is het even zoeken of je Belgische vergunning aan dezelfde regels voldoet en dus ook geaccepteerd wordt: Regels voor zakelijk gebruik drone
Er is een gedetailleerde kaart van no-fly zones: Overzichtskaart vliegen met drones | ministerie van Infrastructuur en Milieu Let op: ook de groene zones (natura 2000) zijn no-fly zones tenzij de beheerder van dat gebied een goedkeuring heeft gegeven.
Gebruik deze info als een startpunt en google hierna.
 
Hier in Nederland heeft u geen brevet nodig dus zie ik geen probleem kijk wel even op aeret voor de Nederlandse no fly zones

Verzonden met mijn FIG-LX1 en de Dronepilots.nl app

Bedankt voor de info no fly zones geen probleem mijn scherm geeft dit aan in rode zone heb geprobeerd in no flyzone kreeg zelf de motertjes nog niet aan de praat laat staan vliegen ben benieuwd of het Nederland hetzelfde zal zijn vind dit wel goed zo gaat ge niet in overtreding groetjes aan de info schrijvers Gino eagle one


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app