Onrust onder bekende Nederlanders na dronebeelden van hun huizen: 'Ziek dat iemand dit kan doen' - Onrust onder bekende Nederlanders na dronebeelden van hun huizen: 'Ziek dat iemand dit kan doen'
Eerst moet die oude man weten wat een rapper is. Hij denkt waarschijnlijk, dat het een snel iemand is. Die oudjes hé.Ja, maar ik geloof niet dat een oude man naar al die huizen van rappers gaat. Maar ik kan het mis hebben.
Geen reclame op de site, ook voor de BN'ers is het kosteloos. Een vreemd businessmodel, of inderdaad pubers met een hobby.Als je nog bekender wilt worden, dan je al bent, dan kun je gratis promotie voor jezelf maken, via dat SterrenTV.
Dit zijn gewoon wat leeghoofdige pubers, die niet weten waar ze mee bezig zijn.
Dat is niet nodig. Het is binnen de huidige wet en regelgeving al strafbaar volgens Artikel 139f Wetboek van Strafrecht (WvSr) – Heimelijk filmen in een woning.Vreselijk wat ze doen. Dit gaat weer zorgen voor een strenger dronebeleid.
1°. hij die, gebruik makende van een technisch hulpmiddel waarvan de aanwezigheid niet op duidelijke wijze kenbaar is gemaakt, opzettelijk en wederrechtelijk van een persoon, aanwezig in een woning of op een andere niet voor het publiek toegankelijke plaats, een afbeelding vervaardigt;Dat is niet nodig. Het is binnen de huidige wet en regelgeving al strafbaar volgens Artikel 139f Wetboek van Strafrecht (WvSr) – Heimelijk filmen in een woning.
Goede vraag. Op de letter gelezen zou het dan niet strafbaar zijn, maar ik ben geen jurist. Iemand?Mijn vraag is of dit ook geldt als er geen persoon te zien is, zoals bij Humberto Tan.
Ja, ik twijfel. Het is misschien wel hun intentie om mensen te filmen in hun huis. Dan is het een soort poging? Weet iemand meer hierover?Goede vraag. Op de letter gelezen zou het dan niet strafbaar zijn, maar ik ben geen jurist. Iemand?