Drone zakelijk verzekeren

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Dre-B

New Member
Lid geworden
5 jun 2020
Berichten
6
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
51
Locatie
Maastricht
Beste Pilots,
wellicht al eens gevraagd op dit platform maar kon niet direct een passend antwoord vinden.
Ik heb een mavic pro en ga deze dan ook zakelijk gebruiken, nu begreep ik van mijn contact persoon verzekeringen dat niet veel partijen een drone doen verzekeren althans zakelijk niet ! Weten jullie maatschappijen die het wel doen en gemiddeld de kosten zijn?

Bij voorbaat mijn dank al voor de reacties,
Grt. Dré
 
Hoi Dré,
Via de knvvl is een optie, hier de link: Vlieg mee!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dre-B
Kijk ook even bij Flight Deck
 
  • Leuk
Waarderingen: Dre-B
Check dit overzichtje van verzekeraars in de Dronewatch bedrijvengids even.

Heb je al een ROC-light ontheffing aangevraagd? Die heb je ook nodig, evenals een PH-registratie van je drone. Omdat de Mavic Pro minder dan een kg weegt hoef je geen ROC-light theorie-examen te doen.

En vergeet niet dat op 31 december 2020 alles weer anders wordt, met de introductie van de Europese droneregels...
 
Hallo Wiebe, ontheffing en ph kenteken heb ik al binnen, dank voor de tip.
middels ben ik bij Sem van Geffen een online cursus aan het volgen ook in verband met de toekomst.
evenals een workshop bij u om onder controle te krijgen om mooie video's te kunnen maken als u dat nog verzorgt?
Heb middels al contact gehad met Driessen en rappange en aangesloten bij Knvvl. dank voor de tip.
 
evenals een workshop bij u om onder controle te krijgen om mooie video's te kunnen maken als u dat nog verzorgt?

Persoonlijke workshops staan momenteel op een zeer laag pitje, mede ivm corona. Sowieso qua logistiek een uitdaging, qua afstand Den Haag <-> Maastricht.