Drone Week 2024

Harmls

Active Member
Lid geworden
26 aug 2022
Waarderingsscore
47
Punten
28
Leeftijd
60
Komt er nog een mogelijkheid om een gratis toegangsbewijs te krijgen voor 18 April?

Op dit moment kost het voor 18 April 150 euro voor toegang.

Op die manier krijgen ze natuurlijk geen kritische geluiden te horen.

Ik ben net zo verbaasd als jij over het feit dat de NL Drone Dag niet meer gratis te bezoeken is, zoals in voorgaande jaren. Deze dag werd door het ministerie ingesteld om in contact te komen met de sector, maar op deze manier denk ik niet dat er veel dronepiloten op zullen dagen. En daarmee geeft IenW een uiterst dubieus signaal af. Ik ben niet van plan om te gaan om deze reden.

Komt er nog een mogelijkheid om een gratis toegangsbewijs te krijgen voor 18 April?

Op dit moment kost het voor 18 April 150 euro voor toegang.

Op die manier krijgen ze natuurlijk geen kritische geluiden te horen.
dat is serieus veel geld voor een ticket.

Ik ben net zo verbaasd als jij over het feit dat de NL Drone Dag niet meer gratis te bezoeken is, zoals in voorgaande jaren. Deze dag werd door het ministerie ingesteld om in contact te komen met de sector, maar op deze manier denk ik niet dat er veel dronepiloten op zullen dagen. En daarmee geeft IenW een uiterst dubieus signaal af. Ik ben niet van plan om te gaan om deze reden.
Om dezelfde reden zal ik ook niet gaan. Waanzin!!

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Henkwijga en wdejager
Studeer je niet iets? Studenten hoeven niet te betalen….

Wat een achterlijke bedragen voor tickets!

Yes, gratis! Daar houden we van. :D

Goed nieuws: ik heb contact gezocht met het ministerie over dit issue en naar aanleiding daarvan is besloten om de NL Drone Dag gratis toegankelijk te maken voor geïnteresseerden. Mensen die al een kaartje hadden gekocht, krijgen hun geld terug.
Ik ben benieuwd wanneer ze de ticketprijs aanpassen. Goede actie Wiebe!! Tickets | ADW

Super!... Hartelijk dank voor je inzet. Neem aan dat we via de site de gratis kaarten kunnen bestelen?

De onderwerpen die langs komen interesseren mij wel.
Zijn er anderen die met een hobby-achtergrond hier naartoe willen/gaan?

De onderwerpen die langs komen interesseren mij wel.
Zijn er anderen die met een hobby-achtergrond hier naartoe willen/gaan?
De keer dat is geweest ben, 2 jaar geleden, was de NL dag niet voor niet beroepsmatige vliegers, maar wellicht is dat deze keer wel zo. Als het gratis is zullen er zeker veel niet beroepsmatige mensen komen.

Ben benieuwd wanneer en hoe je de gratis toegangskaarten kan aanvragen. Vorig jaar was het best wel interessant.

Verzonden met mijn CPH2145 en de Dronepilots.nl app

Ze zijn vanaf nu gratis te verkrijgen :-)

• Leuk
Waarderingen: Khashoggi en wdejager
Ik krijg helaas alleen maar de "ADW Delegate Pass" van 500 euro te zien :(
Nog meer mensen die dat hebben ?