Drone vliegen Garzweiler

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Hardred

New Member
Lid geworden
31 jul 2022
Berichten
16
Waarderingsscore
9
Punten
3
Leeftijd
23
Locatie
Den Haag
Goedemiddag allen!

Weet iemand toevallig of er gevlogen mag worden bij de Garzweiler mijn?
Ik heb zelf al rondgekeken online en bij FlyNex staat er dat er wel gevlogen mag worden en kan verder ook niks vinden behalve algemene regels maar wellicht dat er hier iemand het beter weet.
Wil namelijk aankomend weekend de mijn en de giga machine die daar staat filmen als de omstandigheden het toelaten.

Het zou dan gaan om een 249gr drone(mini 3 pro)
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag allen!

Weet iemand toevallig of er gevlogen mag worden bij de Garzweiler mijn?
Ik heb zelf al rondgekeken online en bij FlyNex staat er dat er wel gevlogen mag worden en kan verder ook niks vinden behalve algemene regels maar wellicht dat er hier iemand het beter weet.
Wil namelijk aankomend weekend de mijn en de giga machine die daar staat filmen als de omstandigheden het toelaten.

Het zou dan gaan om een 249gr drone(mini 3 pro)
Als ik jou was zou ik het lokaal informeren .... ! Er is bij Lützerath momenteel veel te doen met heel veel politie ! FlyNex zegt weinig over lokale politieverordeningen. Pas op !!
 
  • Leuk
Waarderingen: Hardred
Als ik jou was zou ik het lokaal informeren .... ! Er is bij Lützerath momenteel veel te doen met heel veel politie ! FlyNex zegt weinig over lokale politieverordeningen. Pas op !!
Ben ik me inderdaad bewust van, maar tot dusver is er enkel een gebiedsverbod voor de demonstranten, en ik ben niet van plan om me daar tussen te voegen :D
 
No fly zones in Duitsland zijn te vinden via: Drohnenflug of de directe link naar de kaart: dipul of FlyNex maar lees ook Duitsland verpest dronevliegen met zonering - FDR1 - (Mini)Drone Life in Belgium. Volgens die kaart is het grootste deel toegestaan, ik kon het 2 jaar terug in ieder geval niet laten:
Hele gave beelden! Ik ga er ook wel een keer vliegen maar zie net dat er over ongeveer 6 uur tot zondag de 22ste drone operaties zullen zijn van de Politie in dat gebied, dus ik zal nog even moeten wachten.. Maargoed, het is het wachten waard zie ik op de beelden.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarijn60 en Bartjes
Hele gave beelden! Ik ga er ook wel een keer vliegen maar zie net dat er over ongeveer 6 uur tot zondag de 22ste drone operaties zullen zijn van de Politie in dat gebied, dus ik zal nog even moeten wachten.. Maargoed, het is het wachten waard zie ik op de beelden.
Het is een uitstekende video. Maar is deze locatie wel formeel open voor drones?