Drone verloren

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Zorg er voor dat hij zeker in gps mode staat. En land niet handmatig zomaar met een low batterij. Want dan heb je de kans dat hij overschakeld naar rth en als dat op lage hoogte gebeurt zal hij op die hoogte ook proberen thuis te komen met alle gevolgen van dien. Hij kan wat tegen komen je kan er tussen staan. Vermijd bomen en hoge obstakels tot je de drone onder de knie hebt.

Verzonden met mijn SM-G955F en de Dronepilots.nl app
Bedankt voor al je advies! Ik ga zeker elke keer voor het vliegen de drone handmatig calibreren en in gps modus zetten. Ik ga denk ik ook niet meer de return to home button gebruiken puur door de slechte ervaring.
Dat wordt dus eerst handmatig goed leren vliegen en dan de lucht in!

Verzonden met mijn ONEPLUS A5010 en de Dronepilots.nl app
 
Bedankt voor al je advies! Ik ga zeker elke keer voor het vliegen de drone handmatig calibreren en in gps modus zetten. Ik ga denk ik ook niet meer de return to home button gebruiken puur door de slechte ervaring.
Dat wordt dus eerst handmatig goed leren vliegen en dan de lucht in!

Verzonden met mijn ONEPLUS A5010 en de Dronepilots.nl app
Als je de eerste keer hem de lucht in laat eerst check wat doet de drone als je de sticks los laat of hij in positie blijft hangen. In de gps mode kan je dan het beste leren vliegen weeet je het effe niet meer gewoon de sticks loslaten. Gaat mis rth gebruiken om de drone na je toe te halen denk je de controlle terug te hebben dat van rth afhalen en weer lekker de sticks gebruiken . Je kan rth elk moment als je hem zelf aan zet ook weer onderbreken. Niet op een low batterij dan is drone de baas

Verzonden met mijn SM-G955F en de Dronepilots.nl app
 
Laatst bewerkt: