Drone verloren Den Haag/Rijswijk

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Jeffrey

New Member
Lid geworden
6 jul 2019
Berichten
2
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
44
Locatie
Den Haag
Ik ben vanochtend (6 juli 2019) een MJX Bugs 3 Drone verloren op de grens van Den Haag en Rijswijk Wateringse Veld/De Strijp). Was op grote hoogte en ging er ongecontroleerd vandoor. Ik zag hem verderop naar beneden komen, maar was te ver weg om de exacte locatie te bepalen. Nog even bij wat buurtbewoners in de tuin mogen zoeken maar zonder resultaat. Echt balen want was kado voor mn zoontje en we gingen voor de eerste keer vliegen.

Mocht je hem tegenkomen hoor ik het heeeeeeel graag!
Alvast bedankt.
 
  • Leuk
Waarderingen: lesleyholman
Ha M1chel,

Klinkt misschien heel stom maar ik was hier totaal niet van op de hoogte! Ik wist wel dat het rond vliegvelden verboden was maar had deze kaart nooit gezien. Bedankt voor de info. Ik hoop dat we hem vinden en dan gaan we ergens vliegen waar het wel mag
 
  • Leuk
Waarderingen: Delphi
Hoi Jeffrey

ik wil natuurlijk niet als politie agent overkomen. Maar er is ook een app Airmap die is ook gemakkelijk in gebruik, ik gebruik hem regelmatig!
Ik vlieg zelf sinds januari met een Magic Pro 1 en ben zelf op een afgelegen veld gaan oefenen met vliegen, eerst gekeken of het daar mocht. Maar ik heb die eerste weken vooral gekeken en gevraagd en gezocht hoe of wat met regelgeving met drones wat en waar mag het wel, want ik vind zo'n ding al snel geen speelgoed meer!
Het is net als met autorijden als iedereen zomaar zo'n ding koopt en zomaar een beetje in het rond gaat vliegen wordt het snel een rommeltje in de lucht!
Heb je hem trouwens al gevonden?

Succes,

Michel

Verzonden met mijn P852X en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: peSHIr en JH54