Momenteel heb ik nog geen drone maar volop aan het zoeken en vergelijken. Ik ben er bijna uit.
Voor nu meer vragen dan antwoorden. Ik hoop de juiste antwoorden hier te vinden.
Heb ondertussen al wel een verlanglijst gemaakt van wat er mogelijk moet komen.
Neo motion fly more en een Avata 2 (avata 2 alleen drone en bij de Neo alle tools om fpv te kunnen vliegen.)
De vragen die ik heb zal ik later hier even onder zetten.
Ik zal gaan vliegen in zowel NL als BE dus daar zit vast wel een uitdaging. Mijn vliegbewijs A1\A3 voor de Avata ga ik in België halen en daar zal ik de drones ook registreren voor zover dat nodig is.
Hier alvast de eerste vragen.
Voor nu meer vragen dan antwoorden. Ik hoop de juiste antwoorden hier te vinden.
Heb ondertussen al wel een verlanglijst gemaakt van wat er mogelijk moet komen.
Neo motion fly more en een Avata 2 (avata 2 alleen drone en bij de Neo alle tools om fpv te kunnen vliegen.)
De vragen die ik heb zal ik later hier even onder zetten.
Ik zal gaan vliegen in zowel NL als BE dus daar zit vast wel een uitdaging. Mijn vliegbewijs A1\A3 voor de Avata ga ik in België halen en daar zal ik de drones ook registreren voor zover dat nodig is.
Hier alvast de eerste vragen.
- Mag je met een Neo vliegen tegen betaling ?
- Mag je met een Avata 2 vliegen tegen betaling ?
- Als je "commercieel" vliegt en daar is een vergunning voor nodig is dat dan ook nodig als je alleen binnen vliegt
- Hoe is dat geregeld als je commercieel op eigen terrein vliegt bijvoorbeeld voor een bedrijfsfilm
- Is er ergens een goede uitleg over de drone kaarten, ik begrijp nog niet de helft van sommige teksten
Laatst bewerkt: