Drone registratie plaatje vliegen buitenland

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Remtronica

New Member
Lid geworden
20 apr 2020
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Punten
1
Locatie
Twente
Hallo,

Ik woon dicht bij de Duitse grens en wil af en toe daar waarschijnlijk ook gaan vliegen. Nu lees ik dat je dan een brand vast registratie plaatje op je drone moet hebben ipv sticker. Klopt dit? Ik neem aan dat verder de Europese regels voor Nederland en Duitsland gelijk zijn?

Alvast bedankt!
 
Tip voor bestellen brandplaatje bij Amazon

Ga naar “Amazon“ toets in de zoekregel: Roboterwerke
(dit is de naam van een Duitse leverancier die uiteindelijk het brandplaatje gaat drukken)
De totaalkosten incl. Porto zijn 4,95 voor een brandvrij alluminium plaatje met ruimte voor 3 regels.
Dus iD.Exploitantnr. Naam/e-mailadres en telefoonnummer, op een formaat van 10x30 mm.
Let op; je besteld en krijgt een waardebon in de vorm van een mail (Amazon) die je na +/- 3 dagen ontvangt. De ontvangen mail stuur je door naar “Roboterwerke” met de opgave van je gegevens.
Lijkt misschien lastig, maar is heel simpel!
De ontvangst van het plaatje kan 2 weken duren
Succes.
 
Bedankt voor je bericht. Dat is inderdaad wel goedkoop, helaas betaal je bijvoorbeeld voor de kleur zwart weer veel meer.
 
Ok, dus en sticker uit de dymo volstaat ook voor in Duitsland.
Bedankt, dan komt er een sticker op.
 
Bedankt voor je bericht. Dat is inderdaad wel goedkoop, helaas betaal je bijvoorbeeld voor de kleur zwart weer veel meer.
Dat klopt inderdaad, maar voor 3,00 euro meer heb je alle kleuren en zelfs een van Titaan