Drone portugal

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Travel and Drones

Well-Known Member
Lid geworden
25 jul 2017
Berichten
658
Waarderingsscore
486
Punten
63
Locatie
Purmerend
Heeft iemand ervaring met een foto/film permit aan vragen voor portugal. Ik ga binnenkort op vakantie naar madeira en wil mn drone meenemen. Ik ben op de hoogte mbt wetten en regels en heb een aanvraag gestuurd om te mogen filmen , want blijkbaar moet daar wel toestemming voor krijgen.Weet iemand hoelang het duurt en of het moeizaam gaat , zo’n goedkeuring te krijgen?
Mvg eric


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hoi Eric ik heb een app van DroneMate op mn tel staan waarmee je alle landen in de wereld kunt bekijken of je er wel,niet of beperkt mag vliegen dus dat heb ik net voor Portugal gedaan en kan daar totaal niet in terug vinden wat jij hierboven schrijft over dat evt. filmverbod.
Of van de app klopt totaal niets dat kan natuurlijk ook, en dat zou voor mij erg jammer zijn daar ik over 3 weken op vakantie ga naar Australië en voor dat land geeft de app een mooie groene vink oftewel toegestaan met een drone te vliegen maar wel met de bekende restricties

Verzonden met mijn Moto G (4) en de Dronepilots.nl app
 
Hoi appie , bedankt voor de tip ,ik ga ff naar dronemate kijken.De drone regels zijn zowat gelijk als die in nederland.je mag wel vliegen met de drone, maar zodra je op de opneem knop drukt en gaat filmen dan moet je een speciale toestemming krijgen ( www.aan.pt). Ik heb deze ingediend maar wil alleen van iemand weten of ze dit gemakkelijk geven en hoelang dit duurt


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app