Drone meeting

  • Onderwerp starter Dennis Mengerink
  • Startdatum
Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Dag iedereen, om het overzichtelijk te houden vraag ik jullie om de volgende gegevens naar mij te sturen.

*Aantal personen
*Naam
*Woonplaats
*Emailadres
*Telefoonnummer
*Welke drone
*Idee voor locatie
*Vervoer, in bezit van auto? Dit in verband met mogelijk carpoolen.

Graag mailen naar: dmengerink70@gmail.com

Ik maak zelf een kaartje waar iedereen woont om op die manier een inzicht te krijgen hoe ver men moet reizen.
Na ontvangst van deze gegevens krijg je een mail met de link naar de Datumprikker-app, hier kan iedereen aangegeven op welke data men beschikbaar is.

Even belangrijk, ik ben wel initatiefnemer maar maak geen beslissingen. Bijvoorbeeld de locatie, hier zouden we over kunnen stemmen bijvoorbeeld.
Ik verwacht echter wel hulp, bijvoorbeeld (ligt aan de locatie natuurlijk) wat te drinken, versnaperingen e.d. Uiteraard kan iemand hier een "geldpotje" voor maken.

Hopende op voldoende aanmeldingen,

Groeten Dennis Mengerink.
Er kan nog steeds gemaild worden dus lijkt het je leuk mail gerust

Verzonden met mijn klapmobiel
 
Volgens mij staat het in principe al vast dat dit zaterdag 26 mei gaat gebeuren.
De locatie is nog niet vastgesteld.

En volgens mij zijn aanmeldingen nog van harte welkom.
 
Ik vind het idee heel leuk maar ik heb al een afspraak 26 mei. Mocht het naar een andere datum gaan laat maar weten


Verzonden met mijn [device_name] en de Dronepilots.nl app
 
Heb intussen op marktplaats een omvormer aangeschaft dus breng ik 220 volt mee en een stekkerdoos zodat iedereen die met een lege batterij staat deze bij mij kan opladen.
 
Ik zit er over te denken, maar waar zal het plaatsvinden? Dit ivm reisafstand
 
Tip! Niet over plaatsen via dit forum, maar via email. Iedereen kan dit lezen en je weet niet wie er dan gaat komen. Zo’n meeting heeft een grote waarde aan materiaal
 
Daar heb je een punt Vayreda...

Diegene die interesse hebben, in het begin van dit topic (9e post) staat over hoe je je aan kunt melden. Na de aanmelding neem ik persoonlijk weer contact met je op.
M.v.g. Dennis Mengerink.
 
  • Leuk
Waarderingen: vayreda
Mooi initiatief, ik kan helaas 26 mei niet maar wil er de volgende keer graag bij zijn.
Veel plezier allemaal.
 
Meeting,

Hallo Dennis, gaat alles morgen nog door?
Misschien even een algemeen bericht uit laten gaan.
Ben nml. de locatie kwijt en de tijd.

Groet Ad
 
Dag Ad, stuur even jouw email-adres door naar dmengerink70@gmail.com
Dan stuur ik jou de gegevens door over morgen.
Ik heb namelijk een goede tip gekregen dat we meetings niet zomaar openbaar maken.
 
full.jpg