Drone meeting

  • Onderwerp starter Dennis Mengerink
  • Startdatum
Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
He Marco, de lipo is wel weer geslonken maar nog steeds een beetje bol. Heb aardig wat afgezocht, veel tegenstrijdige meningen.
Zolang hij nog gezond is qua power en geen afwijkingen wat balancing betreft schijn je er mee door te kunnen vliegen.
Maar ja dat blijft een gok.

We hadden trouwens 15 man op de lijst staan waarvan 2 twijfelaars. Daarnaast helaas letterlijk pech voor 2 personen. Dat we dan met 5 piloten overbleven (+2 man extra) in plaats van 11
piloten vond ik eerlijk gezegd wel behoorlijk tegenvallen. We hebben 3 kwartier gewacht bij de ingang in de hoop dat er nog meer zouden komen, jammer.
Even afmelden was denk ik geen grote moeite geweest, dat wou ik eerlijk gezegd toch nog even kwijt.
Hierdoor is mijn motivatie gekelderd om dit initiatief weer een keer op te pakken en was dit mijn laatste keer helaas.


Buiten dat was het een geslaagde middag, ervaringen uitgewisseld en een gezonde dosis humor was ook zeker aanwezig.
Iedereen ontzettend bedankt voor het komen, en hopelijk tot een volgende keer.

Dennis.
 
  • Leuk
Waarderingen: BRC
Allemaal volwassen mensen en niet even afmelden. Ik vind dit schandalig en jammer dat dit is gebeurd.
 
Twee 360 pano's van zaterdag:

Helaas ondersteund dit forum geen 360 pano's direct embed, dus hierbij een link naar de tour:
klik hier

Little planets kunnen natuurlijk wel:
full.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: BRC en Sjakie
Geweldig Arno, little planet is inderdaad een prachtig staaltje stitching;)
 
Wat een mooie pano. Kun je ons meer info geven? Type Drone en settings? Tnx
 
Ik maak deze met de mavic pro. Ik gebruik wel niet de "automatisch" gemaakte pano, ik gebruik de 34 gemaakte DNG's, die ik eerst nog wat bewerk (met Lightroom) en dan met PTGui aan elkaar stitch.
 
We hadden trouwens 15 man op de lijst staan waarvan 2 twijfelaars. Daarnaast helaas letterlijk pech voor 2 personen. Dat we dan met 5 piloten overbleven (+2 man extra) in plaats van 11
piloten vond ik eerlijk gezegd wel behoorlijk tegenvallen. We hebben 3 kwartier gewacht bij de ingang in de hoop dat er nog meer zouden komen, jammer.
Even afmelden was denk ik geen grote moeite geweest, dat wou ik eerlijk gezegd toch nog even kwijt.
Hierdoor is mijn motivatie gekelderd om dit initiatief weer een keer op te pakken en was dit mijn laatste keer helaas.

Oh, da's jammer, zeg. Was wat oudere posts aan het teruglezen en al aan het kijken naar de datum, eventueel, voor ik zag dat hij al geweest is. En als ik dan dit lees; vervelend als je ergens tijd in stopt en er gebeurt dan zoiets.
 
Tja, dat was inderdaad jammer, maar we hebben ons toch nog op onze manier vermaakt. Ondanks de lage opkomst heb ik toch wat mensen leren kennen met dezelfde hobby, en dat was ook de bedoeling.
 
En wees niet getreurd want ik zit er aan te denken om het volgend jaar te organiseren

Verzonden met mijn HUAWEI CUN-L21 en de Dronepilots.nl app
 
Hier word ik vrolijk van. Mocht ik iets kunne betekenen hoor ik dat alsnog graag.
 
Laatst bewerkt door een moderator: