Drone meeting Enkhuizen

Harmls

Active Member
Lid geworden
26 aug 2022
Waarderingsscore
47
Punten
28
Leeftijd
60
Zondag 27 augustus heeft de nieuwe Drone Club Noord-Holland een meeting van 11:00 tot 15:00 uur. Dit is bij de Zeilschool en Strandpaviljoen Enkhuizen aan de Kooizandweg 6 te Enkhuizen. Er wordt gevlogen op het oude EuroParcs terrein wat normaal afgesloten is. Er is toestemming van de beheerder en Gemeente Enkhuizen mits we ons houden aan de standaard regels zoals privacy, mensenmassa en VLOS.

Ik hoop dat het een gezellige dag wordt waarbij we aardig wat contacten kunnen maken om de Drone Club Noord-Holland tot een succes kunnen maken. Als je langs komt meld dit dan even op de Facebook pagina van de Drone Club Noord-Holland. Handig om te weten hoeveel personen er willen komen.

Als ik zoek is dit het enige wat ik kan vinden wat informatie betreft : Site is undergoing maintenance
beetje jammer dat jullie met de lokale modelvliegclub ( met ook enkele drone piloten ) geen contact hebben opgenomen. ( MVC Pegasus)

Als ik zoek is dit het enige wat ik kan vinden wat informatie betreft : Site is undergoing maintenance
beetje jammer dat jullie met de lokale modelvliegclub ( met ook enkele drone piloten ) geen contact hebben opgenomen. ( MVC Pegasus)
Vandaar dat de Facebook pagina genoemd is. En bij MVC Pegasus moet je lid zijn van de KNVvL. Ik vindt de KNVvL duur en op vragen antwoorden ze niet.