drone mee naar Thailand..

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Gaaf dat jij daar 5 maanden per jasr kan zijn.
Kan iedereen hier een verzekering afsluiten? Dus ook ik als buitenlander?
Mijn verzekering hier zegt het wel te dekken mar kunnen niet de informatie die ik nodig heb Op papier zetten, egt bizar
Ik heb geen idee of dat kan, je moet namelijk wel een woonadres opgeven..

Ik heb ook een doorlopende reisverzekering bij de ANWB, die zeggen dat de drone voor 600 euro is verzekerd, maar willen daar geen verklaring voor afgeven.. die heb je wel nodig om de drone te kunnen registreren hier in Thailand
 
  • Leuk
Waarderingen: Nickvdw
Ik denk zal is gaan kijken hoe t zit als je de droge meeneemt in t vliegtuig, of daar nog regels aan verbonden zijn met die accu's en zo, kom ik allerlei dingen tegen over t drone gebruik in Thailand..
Oei, daar had ik niet op gerekend, dacht dat daar alles kon, niet echt..
Je mag daar dus Niet vliegen als je niet geregistreerd bent bij o.a.de National Broadcoasting and Telecommunications Commission (NBTC) en / of de Civil Aviation Authority of Thailand (CAAT).
Je moet van alles invullen, kan online, en opsturen. Ik moet m verzekeren daar dus vanmorgen een verzekering afgesloten wat dan geldig is voor een jaar. Foto's van de drone rondom en boven, en copieën van nog van alles..
Tja, ik zag dat de straf voor t illegaal vliegen niet mals waren, hoge boetes en tot 5 jaar cel :(.
en met die corruptie daar kan je er van uitgaan dat een boete heel snel uitgeschreven word..

Ik dacht lekker wat rond t huis te gaan vliegen en wat beelden met de scooter te schieten door die rijstvelden maar moet toch echt zorgen dat ik van alles eerst geregeld heb!!
Vakantie is al over 5 weekjes, dat word krap aan.
Vrijdag met de motor naar Duitsland, hopelijk doen ze daar minder moeilijk.:):)..
Gerrit
Is het gelukt
Met alles aanvragen

Ik ga 9-1 2024 naar Thailand
Heb je nog tips voor de aan vraag en registratie van de drone

Vriendelijke groet
Roel