Drone kwijt dji mavic mini

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Jordy vis

New Member
Lid geworden
6 jul 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
23
Locatie
2761xn
Drone verloren na opstijgen drone vloog richting de goudbloemstraat in zevenhuizen (zh) en is op de laatste locatie niet terug gevond het gaat om een dji mavic mini
 
dat is heel jammer Jordy,
kan je iets meer toelichten hoe het is gekomen, bv de wind of geen controle over de drone??
Ik heb toevallig 14 dagen geleden nog bij Zevenhuizen gevlogen vlak bij een natuur speeltuin,
staat je 06 op het toestel!!! dan is er mogelijk nog hoop.
 
Had je de homepoint ingesteld voordat je wegvloog ? en hoever weg was je kreeg je een signaal lost melding
graag wat meer info.
 
Wij hebben net een Mavic Mini gekocht. Hij wilde een aantal keer niet landen. Heb 'm uit de lucht moeten plukken. Heb je dezelfde ervaring? Heb je de drone terug gevonden?
 
Wij hebben net een Mavic Mini gekocht. Hij wilde een aantal keer niet landen. Heb 'm uit de lucht moeten plukken. Heb je dezelfde ervaring? Heb je de drone terug gevonden?
Was bij mij ook het geval was de zelfde week nog terug gevonden in waddinxveen was 7.1km weggevlogen vanaf laatste punt
 
Was bij mij ook het geval was de zelfde week nog terug gevonden in waddinxveen was 7.1km weggevlogen vanaf laatste punt
Gebruikte je een telefoon die 100% compatibel was? Dat is bij mij niet het geval. De Huawei P20 Lite staat niet in de lijst, maar ik zal dat men er twee jaar geleden geen probleem mee had. Door de firmwareupdate dat dat nu wel een probleem zijn geworden. Daarom zoek ik nog P20lite-gebruikers.