Mavic Air draairichting gimbal

Lid geworden
20 aug 2019
Berichten
98
Waarderingsscore
27
Punten
18
Leeftijd
71
Locatie
Waalwijk
Website
www.youtube.com
Ik heb een Mavic Air en ik vergis me (bijna) altijd in de bediening van de gimbal. Als ik die omhoog wil draaien, kies ik voor omlaag. En andersom natuurlijk.
Kun je die draairichting ook omdraaien of moet ik gewoon beter opletten?
 
Nee, wieltje naar links draaien is nu naar beneden. En gevoelsmatig doe ik draai ik naar links als ik naar boven wil zwenken met de camera. Maar ik hoef geen discussie over het normaal zijn van links draaien naar boven of naar beneden. Ik zou graag de huidige draairichting om willen draaien.
 
Dus je drukt het wieltje naar benden, camera naar beneden.. het is heel logisch. Dit kan niet aangepast worden.
 
Nee, het wieltje zit horizontaal dus kan niet naar beneden of naar boven. Alleen maar naar links of rechts. Maar als het niet aangepast kan worden, dan is dat belangrijker om te weten.
 
Geen idee of het met de Air ook zo werkt, maar als ik bij de mini even het gimbal wieltje 'aantik' krijg ik een verticale slider op mijn telefoon die je dan kunt bedienen, misschien een tip? Als je echt heel snel het wieltje 'aantikt' doet de camera nog niets.
 
Als je handig bent zou je de draadjes op de potmeter om kunnen draaien. moet je wel even je remote openen.