Dobby drone (selfie)

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Lid geworden
17 sep 2016
Berichten
33
Waarderingsscore
1
Punten
8
Leeftijd
38
Locatie
Breda
Website
leroylammerse.wixsite.com
Iemand er al ervaring mee
Ze noemen het ook een selfie drone
Heb zelf de dji p 3 pro maar zou deze er meschien wel bij willen nemen
3de12a734bd27cdd275546a4fa7c4ac6.jpg
7adedbd43261a27571ce0e4d3e8ac18f.jpg



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik wil er zelf ook 1 aanschaffen ..ze zijn niet duur alleen ben ik ook erg benieuwd of het een betrouwbaar speeltje is
 
Ok laat weten hoe die bevalt ! Ben erg benieuwd:)
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar heb er wel al diversen filmpjes van gecheckt. Het lijkt me echt een tof dingetje, echter wat mij vooral opviel is dat hij veel last heeft van een jello effect (rolling shutter). Dit was zelfs terug te zien op de foto's als je goed keek.
 
Ik dacht gisteren blij te worden genaakt door dhl met de nieuwe aanwinst zegen ze dat het paketje nog in België licht en het een fout was van hun de 23 dus volgende week dinsdag pas aan de buurt


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Eindelijk de zerotech Dobby drone binnen maar nu komt het volgende heb al een bericht naar zerotech moeten sturen om dat geen verbinding krijg gemaakt zowel met iso als Android en verschilden YouTube film zitten kijken en zijn er bij die ook dagen bezig zijn geweest om ze te verbinden met de telefoon dus wacht het bericht af van zerotech
b3a00a2d1fc51d9859e35feacad54b5c.jpg
22de3277ec3a03e85791da23dff1eeaa.jpg



Verzonden met mijn iPhone http://leroylammerse.wix.com/dedroneanalist
 
Nou wat over en weer mailen met zerotech zelf is dan eindelijk gelukt om de Dobby ook in Nederland te kunnen laten vliegen er was namelijk niks van bekend dat er in Nederland ook zouden rond vliegen maar dat probleem is dan nu opgelost omdat ik hem in het buitenland heb gekocht en wat er hier in Nederland is verkocht liggen nog in de winkel en zijn nog niet verkocht . En mijn ervaring er mee een geweldig leuk ding om foto's te maken je moet er geen films mee willen maken want daar is die eigenlijk niet echt geschikt voor net als de dji 3 pro die ik gebruik maar voor de rest ziet hij er geweldig uit besturing ook perfect zonder twijfel een aanrader voor foto's en selfies


Verzonden met mijn iPhone http://leroylammerse.wix.com/dedroneanalist