DJI Spark weggevlogen

Discussie in 'Drone gevonden / drone verloren' gestart door Ton079, 20 mei 2020.

1. Ton079

Ton079 New Member

Lid geworden:
    1 jan 2020
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanaf station Lansingerland (Zoetermeer, Bleiswijk) weggevlogen (foutmelding op scherm "Magnetic Field Interference. Exit P-GPS mode).
    Vloog op 26 mtr hoogte boven open veld en nam de rit richting industrieterrein Lansingerland in de richting van de wijk Rokkeveen. Gezien vliegrichting, % batterij en snelheid zou hij ver in de wijk Rokkeveen geland kunnen zijn.

2. Snitsernl

Snitsernl Member

Lid geworden:
    11 mei 2019
    Leuk Bevonden:
    25
    Jammer Ton. Altijd zonde om zo van je materiaal af te geraken ...

Heb je nog iets gehoord?

3. Ton079

Ton079 New Member

Lid geworden:
    1 jan 2020
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, helaas. Tot op heden nog niks. Ook bericht geplaatst in https://www.verlorenofgevonden.nl dus hopelijk volgt er nog een positieve reactie binnenkort.

Nu uitzien naar een andere Spark (mede ivm de hoeveelheid accessoires daarvoor, o.a. 4 batterijen), maar da's nog niet zo makkelijk. Bijna nergens te verkrijgen hoewel DJI ontkent de productie gestopt te hebben. Ik wijt het dan maar aan Corona en heb geduld.

4. Ton079

Ton079 New Member

Lid geworden:
    1 jan 2020
    Leuk Bevonden:
    1
    Inmiddels wel intensief contact gehad met DJI support. Zijn nu alle logs aan het uitpluizen en bekijken of het een gebruikers fout was of een Spark-probleem. Hoor binnenkort meer.

5. Ton079

Ton079 New Member

Lid geworden:
    1 jan 2020
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed nieuws: DJI beschouwde dit niet als een gebruikersfout en de garantie-claim (drone was 13 maanden oud) wordt geaccepteerd. Binnen een paar dagen ontvang ik een nieuwe Spark.

Snitsernl vindt dit leuk.
  6. Snitsernl

Snitsernl Member

Lid geworden:
    11 mei 2019
    Leuk Bevonden:
    25
    Mooi nieuws Ton! Goed dat DJI haar verantwoordelijkheid neemt.

7. Ton079

Ton079 New Member

Lid geworden:
    1 jan 2020
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker ! Enorm blij mee. En vrijwaardt mij weer, terwijl ik al zo voorzichtig was ;-)

Deel Deze Pagina