DJI Spark reset probleem

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Cosmoopapi

New Member
Lid geworden
25 mrt 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
38
Locatie
Eindhoven
Beste forumleden,

Excuses als ik in de verkeerde topic heb gepost.

Ik zit met een probleem, waar anderen vast ook last van hebben (gehad). Mijn DJI Spark reset niet meer volgens de daarvoor geldende procedure. DJI assistent vindt de drone ook niet. Schijnbaar komt dit door een verkeerde installatie van de firmware.

Nu connect mijn drone niet meer via wifi en ook niet meer via de RC.

Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen? Op buitenlandse fora staat dat je de DJI drone moet terugsturen en een refund krijgt. Maar ik heb de drone niet rechtstreeks bij DJI gekocht maar online (via IBood.com). Heeft iemand ervaring met een dergelijke refund? Betekent dit in het ergste geval dat door een verkeerde firmware update honderden euros weg zijn? Dat laatste kan ik niet geloven.

Alvast bedankt voor een reactie! groeten Faysal
 
Hoi Cosmoopapi ik had het zelfde probleem met mn Spark na de laatste firmware update.
Ik heb het opgelost door de spark aan mn pc te hangen met daarop assistent 2 en in dat progje kun je bij wijze van spreken alle firmware updates verwijderen of toevoegen en heb de mijne terug gezet naar no.
701 dacht ik en nu vliegt ie weer als een zonnetje

Verzonden met mijn Moto G (4) en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Cosmoopapi
oh oeps verkeerd gelezen van mij tsja das toch wel problematisch dan ik zou zo 123 ook geen oplossing weten

Verzonden met mijn Moto G (4) en de Dronepilots.nl app
 
Ik heb iets soortgelijks gehad met mijn Mavic.

Kon hem niet met updaten, niet draadloos en niet aan de pc. Bleef de melding geven en later steeg hij niet meer op.

Ik heb contact gezocht via internet met DJI, reparatie centrum zit in Nederland. D.m.v. UPS is de drone kosteloos opgehaald en voor reparatie weggeweest. ( was nog garantie ). Ik heb achteraf een nieuwe gehad, omdat één of andere chip kapot was.

Ik heb hem ook niet rechtstreeks bij DJI gekocht, ook via internet.



Verzonden met mijn SM-G950F en de Dronepilots.nl app