Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

R.Brouwer

New Member
Lid geworden
13 jul 2019
Berichten
5
Waarderingsscore
1
Punten
3
Locatie
Groningen
Website
ruudsdroneflights.nl
Hallo allemaal, ik ben me suf aan het zoeken of deze fpv bril van Epson de moverio bt-300, wat ik een fantastische bril vind om mee te vliegen denk ik. Omdat je altijd zicht om je heen houd en er dus geen tweede persoon bij hoeft te zijn om te vliegen zoals bij de dji goggles.
NU heb ik gezien dat ie compatibel is met de normale controller van de Mavic 2 pro.
Maar waar het mij om gaat dat deze bril ook aan te sluiten is op de smartcontroller van de mavic, dus die met het scherm erin en geen losse telefoon of tablet.
Is er misschien iemand die hier al ervaring mee heeft?
Ik ben al vreselijk aan het zoeken op het internet en in verschillende winkels geweest maar tot nu toe niemand gevonden die weet of dit gaat.
Alvast bedankt voor het lezen, en ik hoop op een positief antwoord.
Grt.Ruud
 
Hallo daar was ik alweer.
Nou ik ben er zelf eindelijk uit nu.
De Epson Moverio BT-300 is niet geschikt voor de Mavic 2 pro of zoom.
Daar moet je de Epson Moverio BT-35E voor gebruiken, deze heeft Hdmi en usb ingangen meegeleverd en is wel compatibel.
Dus zelf opgelost. Maar ik hoop dat ook anderen hier profijt van gaan hebben.
Alvast iedereen bedankt voor het lezen.
En tot de volgende,
Groeten
Ruud
 
  • Leuk
Waarderingen: Soneg
Nu werk ik met een DJI Goggle, maar dat geeft juridisch problemen als ik geen spotter bij mij heb.
Lijkt mij een heel mooi apparaat. Maar:
Mijn ogen hebben een paar aanpassingen nodig. Liefst multifocale uitvoering met prisma en cilinder.
Is dit überhaupt wel mogelijk.
Bij de brillenwinkel (Hans ...) stonden ze mij wat glazig aan te kijken. Hebben wij nooit iets over gehoord etc.
Niet vertrouwenwekkend dus.
Wie kan mij hier wat meer over vertellen?
 
Hallo Vikingrider 01.
Ik was eigenlijk alleen maar op zoek naar wat deze brillen allemaal aan kunnen.
En ik ben er achter dat de bt-300 geschikt is voor controllers zonder vast scherm.
En de bt-35 e is geschikt voor bijna alles wat een eigen scherm heeft, dus bijvoorbeeld de smartcontroller, en je tv met uitgang HDMI, en ga zo maar door.
Maar als je verder op YouTube gaat zoeken dan vind je legio voorbeelden dat ook deze bril van Epson gewoon over je eigen bril gaat passen.
Suc6, en groeten van Ruud