DJI phantom 4 opname probleem

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

boy

New Member
Lid geworden
27 aug 2017
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
25
Locatie
hoorn
Goedendag, ik heb nu 3 maanden een DJI 4 en gebruik deze met heel veel plezier echter doet zich nu een probleem voor. Bij het opnemen van video beelden stop deze na 10 of 11 seconden.
Ik gebruik een Kingston klasse 10 HC1 - 32 GB kaartje.

Formateren via de GO app lukt niet.
Is er iemand die mij kan helpen?

Is het SD kaartje misschien defect?
Welke kaart is het meeste geschikt voor deze drone? Welke klasse en HC?

Ik hoop spoedig advies te krijgen.
Alvast bedankt.

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app
 
Hallo Boy,



Zoek eens op Google naar een Sd Formatter. Deze doet het net even beter dan Windows of de Phantom. Alhoewel de Phantom de kaart, kennelijk wel ziet. Toch zou ik het proberen.



Groet,

Peet
 
Alvast bedankt ga ik zeker proberen. Welke kaart kan ik het beste kopen voor de DJI 4?

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app
 
Alvast bedankt ga ik zeker proberen. Welke kaart kan ik het beste kopen voor de DJI 4?

Verzonden met mijn SM-G935F en de Dronepilots.nl app

Dat is best een goede vraag. Ikzelf gebruik een sd kaart Sandisk van Action. Heb er in het begin wel wat problemen mee gehad,

formatteren met de drone lukte niet, formatteren met Windows wel, maar gaf alsnog een error (dus ook geen tien seconde) Na sd formatter te hebben gebruikt, is het hele probleem over en kan ik de micro sd gebruiken op alle systemen.



Mocht dit alsnog niet werken, zit het hoogstwaarschijnlijk in de instellingen van de DJ app. Denk aan het cache.



Groet,

Peet
 
Mijn ervaringen zijn zeer goed. Ook onze ICT er was zeer te spreken over de snelheid en betrouwbaarheid.
Wij werken nu uitsluitend met Lexar.