Dji phantom 4 op reis meenemen naar turkije...

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Bekir

New Member
Lid geworden
30 jun 2018
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
28
Locatie
Rotterdam
Goeie dag mensen, ik zit hier met een grote twijfel.
ik wil mijn drone namelijk heel graag naar turkije meenemen, alleen raden mijn ouders dat af.
ik heb zo een beetje research gedaan en ze geven aan dat ze soms best wel moeilijk doen aan de grens in turkije, dus mijn vraag is wat kan ik het beste doen?

ik vlieg heen met sunexpress
en terug met pegasus.
 
Dat research kost niet zo heel veel moeite. Ik vind binnen 5 minuten al drie sites (zie hieronder) waar problemen bij de douane worden aangegeven. Ik heb niet verder gezocht.
In de laatste link wordt expliciet het advies 'thuis laten' gegeven en tot die conclusie was je volgens mij zelf ook al gekomen.

Je drone mee op reis: wat mag wel en wat mag niet? - Dutchies Abroad
Een drone mee op vakantie – BeemFlights
Turkije / Regels per land | Droneopreis
Goeiedag sjakkie ik heb gekeken op de links die je hebt gestuurd daarbij vond ik dit...

SHGM - İHA Kayıt Sistemi

mischien is het handig voor iets
 
Turkije? Pas maar op; voor je het weet zit je, met drone, in de cel. Je weet maar nooit met die totalitaire regiems.
 
Misschien beetje late reactie maar ik heb me spark meegenomen, deze is welis waar klein en hoeft niet geregistreerd te worden in Turkije maar geen enkel problemen of vragen van politie of dergelijks gehad.

Heb ook een vriend welke een mavic pro mee heeft en deze niet heeft laten registreren en heeft er gewoon mee gevlogen. Hij vloog gewoon in Alanya bij Alanya kalesi, langs de kust. Bij Dimçay in Alanya en nog op meerdere drukke plekken. Dus ik denk niet dat je heel veel problemen zult ondervinden.
 
Misschien beetje late reactie maar ik heb me spark meegenomen, deze is welis waar klein en hoeft niet geregistreerd te worden in Turkije maar geen enkel problemen of vragen van politie of dergelijks gehad.

Heb ook een vriend welke een mavic pro mee heeft en deze niet heeft laten registreren en heeft er gewoon mee gevlogen. Hij vloog gewoon in Alanya bij Alanya kalesi, langs de kust. Bij Dimçay in Alanya en nog op meerdere drukke plekken. Dus ik denk niet dat je heel veel problemen zult ondervinden.
Gingen jullie met het vliegtuig of met de auto?