DJI Phantom 3 verloren

Discussie in 'Drone gevonden / drone verloren' gestart door Richard72, 20 dec 2018.

Tags:
  1. Richard72

Richard72 New Member

Lid geworden:
    20 dec 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Na GPS error controle kwijt over de drone, vanmorgen gebruikt in Heijen.
    Laatste beeld van de drone was een weiland met wit huis/boerderij.(uiteraard daar gezocht maar na 3 uur helaas de zoektocht moeten staken)

Drone vloog van Heijen richting Hommersum (de)

#1 Richard72, 20 dec 2018
    Laatst bewerkt: 21 dec 2018
  2. PHTB

PHTB Well-Known Member

Lid geworden:
    29 sep 2017
    Leuk Bevonden:
    241
  3. wdejager

wdejager Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    4 jul 2016
    Leuk Bevonden:
    409
    Balen. Had je een adressticker op de drone geplakt? Of iets anders bedacht om in geval van een 'fly away' kenbaar te maken wie de eigenaar is van de drone? (bijvoorbeeld tekstbestandje met adresgegevens op het geheugenkaartje). Heb je nog gekeken of er een vliegveld in de buurt was? In geval van een fly away kan het nooit kwaad om die te informeren.

4. peSHIr

peSHIr Active Member

Lid geworden:
    23 jul 2018
    Leuk Bevonden:
    102
    Verhip, dat is nog eens een goed (hopelijk nooit nodig!) idee, zeg! Nooit zelf aan gedacht, en nog nooit ergens anders nog over gelezen eigenlijk.

Ik ga dat zo voor de zekerheid direct even doen, ook al zit er nu een brandplaatje met naam/adres op mijn Spark en stond vanaf dat ik hem heb mijn Twitter handle en 06-nummer al met zwarte stift op de body onder de batterij.

Zo'n vingernagel op zichzelf is ook erg "verliesbaar", dus alleen daarom is het al een goed idee, los van dronegebruik.

5. Richard72

Richard72 New Member

Lid geworden:
    20 dec 2018
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas geen adres gegevens op de drone gezet, bij de volgende gaat dat zeker gebeuren.

Hoop dit alleen nooooit meer mee te maken.

Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Deel Deze Pagina