DJI Phantom 3 Professional (RTF) + 3 accu's + koffer

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

BobvdM

Active Member
Lid geworden
9 sep 2016
Berichten
435
Waarderingsscore
88
Punten
28
Leeftijd
32
Bij deze bied ik mijn zeer complete DJI Phantom 3 Professional en toebehoren te koop aan.

Na het hebben doorgemaakt van veel vliegplezier en vele indrukwekkende shots wil ik graag de overstap maken naar de Inspire. De Phantom zal daardoor overbodig worden en toe zijn aan een nieuwe eigenaar.

Het volgende wordt te koop aangeboden
- DJI Phantom 3 Professional
- DJI P3P Remote controller
- 3 originele DJI P3P accu's
- Originele oplader
- Splitter waarmee 3 accu's tegelijkertijd kunnen worden opgeladen
- Hardshell backpack
- ND filters (ND4 & ND8)
- Zonnescherm (geschikt voor Samsung Note 3 of kleiner)
- 7 Propellors (3 gebruikt, 4 z.g.a.n.)

Het toestel werkt volledig naar behoren en is voorzien van de nieuwste firmware. Waar wenselijk is het ook zeker mogelijk om het toestel voor te vliegen. Een gratis instructieles behoort ook tot de mogelijkheden als je nog geen vliegervaring hebt, zodat je snel en veilig de lucht in kan!

Foto's kunnen eventueel op aanvraag geleverd worden, maar ik vermoed dat iedereen weet hoe een P3P er uit ziet ;)
 
Heb je altijd met drie props gevlogen?

Verzonden met mijn Nexus 5X en de Dronepilots.nl app
 
Hoi goede avond ik ben nieuw hier welke inspire ga jij nu aanschaffen? Ik ben ook van plan mijn phantom 3 te verkopen en voor de inspire 1 te gaan die zal waarschijnlijk nu wel verlaagd worden qua prijs gezien de 2 nu uit is


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Heb je altijd met drie props gevlogen?
Één prop is tijdens het vervoer een keer beschadigd geraakt dus deze heb ik weggegooid ;)

Hoi goede avond ik ben nieuw hier welke inspire ga jij nu aanschaffen? Ik ben ook van plan mijn phantom 3 te verkopen en voor de inspire 1 te gaan die zal waarschijnlijk nu wel verlaagd worden qua prijs gezien de 2 nu uit is

Ik ga waarschijnlijk 'gewoon' voor de Inspire 1 V2.0 en Zenmuse X3. Zakelijk hebben wij reeds een Inspire 1 PRO waar ik al veelvuldig meevlieg. Een extra hobbymatige Inspire 1 is handig zodat ik de extra controller eventueel kan inzetten als tweede remote, en bijvoorbeeld de X5 kan vervangen voor de X3 als ik een mindere nauwkeurigheid (t.b.v. mapping doeleinden) nodig heb en ik hiermee een langere vliegtijd en een groter areaal (i.v.m. breder uit elkaar liggende vlieglijnen als gevolg van de kortere brandpuntafstand van de X3) kan bedienen.

Ik betwijfel of de Inspire 1 op korte termijn in prijs zal dalen. Enkele maanden geleden heeft DJI de prijzen van de Inspire 1 al aanzienlijk verlaagd, zeer waarschijnlijk al i.v.m. de aankomst van de Inspire 2. Een prijsdaling zo snel na aankondiging van de opvolger zou ik ietwat vreemd vinden, al sluit ik natuurlijk niks uit.

Overigens zal ik gaan zoeken naar een tweedehands Inspire 1, aangezien ik een nieuwe momenteel prive nog te duur vindt. E.e.a. zal ook mede afhangen van hoeveel ik voor m'n P3P kan vangen.
 
Laatst bewerkt:
Ok interessant zelf ben ik er nog niet over uit, welke inspire 1 ik ga aanschaffen. Maar met de aankomende feestdagen zouden de prijzen vast verlaagd kunnen worden.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
De drone is inmiddels verkocht dus deze post kan op slot! (Ik zie zo snel op de mobiele app geen mogelijkheid om zelf het bericht te verwijderen.

In ben nog steeds op zoek naar een Inspire, dus mocht je iemand weten hoor ik dat graag ;).

Verzonden met mijn SM-N9005 en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: hercovanbeek