Mavic Mini DJI mini

gerd

New Member
Lid geworden
12 jan 2022
Berichten
7
Waarderingsscore
2
Punten
3
Leeftijd
60
Locatie
balen belgie
Hallo, ik heb een voorzichtige knoop doorgehakt en een drone aangeschaft een DJI mini combo?,
nu als ik hem wil connecteren met mijn gsm lukt dit niet, ligt dit aan het type gsm of aan de app of iets anders ik heb een gsm samsung SM-A320FL en eventueel een huawei MYA-L41 graag een beetje help dank bij voorbaat ahja ik woon in belgie wie weet kan het daar aan liggen :)
 
Hoi Gerd, welkom op het forum. Heb je de DJI Fly app op je telefoon geïnstalleerd? Deze kun je hier downloaden voor Android-toestellen: DJI Fly - Download Center - DJI

Daarna moet je je telefoon aan de controller koppelen met het bijgeleverde snoertje. Als je dan de drone en de controller inschakelt en DJI Fly opstart, dan zou je verbinding moeten hebben.
 
hey bedankt blijkbaar de verkeerde app gebruikt ik heb het gezoem van een drone al ontdekt dank je wel
ik zal hoogst waarschijnlijk nog wel van die beginnersfouten maken maar dan hoor je me wel
thanks
 
  • Leuk
Waarderingen: Klaaz en SnitserNL
hey bedankt blijkbaar de verkeerde app gebruikt ik heb het gezoem van een drone al ontdekt dank je wel
ik zal hoogst waarschijnlijk nog wel van die beginnersfouten maken maar dan hoor je me wel
thanks
Mooi dat het gelukt is! Succes en veel plezier met je Mavic Mini.
 
lap volgend probleem ??? geen beeld tijdens de vlucht, ik kan wel fotos maken maar heb geen actueel beeld ik heb ook reeds de update gedaan wat doe ik nu weer fout ????
 
lap volgend probleem ??? geen beeld tijdens de vlucht, ik kan wel fotos maken maar heb geen actueel beeld ik heb ook reeds de update gedaan wat doe ik nu weer fout ????
Heb je wel de vluchtgegevens in de app?