DJI Mini 2 - Snow, Ice and Ice Skating Fun Kollum & Surroundings!

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gekol Drone Videos

Active Member
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
134
Waarderingsscore
147
Punten
43
Locatie
Friesland
Beste droneliefhebbers,

Hierbij een link naar mijn nieuwste video op mijn YT kanaal Gekol Drone Video´s. Deze video is gemaakt in Kollum en omgeving (Friesland). Het prachtige winterweer van de vorige week met sneeuw en schaatsen nodigde zeker uit om er met de Mini 2 drone op uit te trekken en een aantal mooie opnames te maken van het schaatsen.

DJI Mini 2 - Snow, Ice and Ice Skating Fun!

Ik hoop dat de video in de smaak valt, geniet ervan!
 
Man oh man. Diverse filmpjes gezien van ijs, sneeuw etc. Dank aan allen.
Ik weet niet wat het is maar dan krijg ik toch een brok in mijn keel hoe mooi Nederland is.
 
Als ik hier diverse filmpjes zie moet ik nog veel leren omtrent instellingen van mijn mini 2. Jullie beelden lijken altijd veel zuiverder.
Mijn video's vind ik eerder waziger en grauwer.
Is uw video gemaakt in 4k of het je 2.7k 60fps gebruikt? Zeer netjes gedaan en inderdaad Nederland is mooi.
Mvg Wes.
 
Hallo Zorbat en Wes56,

Dank voor de positieve reacties. Ik film (bijna) altijd in 4K en 30fps. Tijdens het filmen gebruik ik (bijna) altijd een ND-filter van Freewell: meestal CPL of ND8/16PL afhankelijk van de lichtomstandigheden. Gewoon veel uitproberen en veel YT-filmpjes kijken over opname- settings, filters etc. dan kom je een heel eind. En tot slot gewoon veel vliegen en oefenen. Hoe meer je vliegt hoe beter je kunt worden hierin!

Gekol Drone Videos, Geert. (Donebewijzen A1/A3, A2 NL en Dronebewijs UK).
 
  • Leuk
Waarderingen: Gekol Drone Videos
Ja, deze set en ook de Standard Freewell ND Filter-set, dus zonder PL gebruik ik ook af en toe. Bij licht bewolkt weer zonder (felle) zon de ND 4 of 8. Sunnylife heb ik eerder ook geprobeerd en is inderdaad goedkoper. Naar mijn persoonlijke mening is Freewell duurder, maar ook echt beter van kwaliteit. Wil je goedkoper uit zijn dan is Sunnylife wel een goed alternatief. Als je het kan betalen zou ik voor Freewell gaan.

Groet, Geert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wes56
Beste droneliefhebbers,

Hierbij een link naar mijn nieuwste video op mijn YT kanaal Gekol Drone Video´s. Deze video is gemaakt in Kollum en omgeving (Friesland). Het prachtige winterweer van de vorige week met sneeuw en schaatsen nodigde zeker uit om er met de Mini 2 drone op uit te trekken en een aantal mooie opnames te maken van het schaatsen.

DJI Mini 2 - Snow, Ice and Ice Skating Fun!

Ik hoop dat de video in de smaak valt, geniet ervan!

Prachtig!


Verzonden met mijn iPad en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Gekol Drone Videos