DJI Mini 2 : phone charging optie in Fly App

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Spectro

Active Member
Lid geworden
13 nov 2020
Berichten
152
Waarderingsscore
34
Punten
28
Leeftijd
49
Locatie
Dottignies
Blijkbaar is er een mogelijkheid om.je telefoon te laten opladen door de remote control. Kan je blijkbaar instellen in de settings cfr. veel video's op Youtube. Maar ik kan die optie nergens vinden ... dus ik dacht dat dit mogelijk enkel op de non-European versies beschikbaar was misschien ? Ook al zag ik al een Youtuber uit Polen net hetzelfde aanklikken in de settings en dat is toch ook Europa.

What am I missing ?
 
Nevermind ... blijkbaar enkel voor iOS, niet voor Android. Opgelost !
 
Als ik mijn mini2 remote aansluit op de telefoon, krijg ik een popup van de telefoon zelf wat ik wil doen, optie 1 is dan alleen opladen. Niks veranderd in de fly app. Ik heb een Oppo Reno 3.

Verstuurd vanaf mijn CPH2009 met Tapatalk
 
Als ik mijn mini2 remote aansluit op de telefoon, krijg ik een popup van de telefoon zelf wat ik wil doen, optie 1 is dan alleen opladen. Niks veranderd in de fly app. Ik heb een Oppo Reno 3.

Verstuurd vanaf mijn CPH2009 met Tapatalk
Ik heb geen van beide opties dus ... maar dat is niet zo erg. Ik vertrek met een volledig geladen telefoon en kan desnoods nog even bijtanken via de oplader waar de twee andere batterijen in zitten (Fly More Combo)
 
Kan het zijn dat je de USB-configuratie in Android bedoelt? (dus NIET in de Fly app)

Ga via Instellingen naar Ontwikkelaarsopties en dan naar USB-configuratie.
Als je Ontwikkelaarsopties niet ziet, ga dan naar Instellingen > Info telefoon > Softwaregegevens en klik 7 keer op Buildnummer. Probeer dan de stappen hierboven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Spectro
Kan het zijn dat je de USB-configuratie in Android bedoelt? (dus NIET in de Fly app)

Ga via Instellingen naar Ontwikkelaarsopties en dan naar USB-configuratie.
Als je Ontwikkelaarsopties niet ziet, ga dan naar Instellingen > Info telefoon > Softwaregegevens en klik 7 keer op Buildnummer. Probeer dan de stappen hierboven.
Ontwikkelaarsopties zie ik staan ... maar daar staat verder niets bij over USB-configuratie.

Ik pruts verder liever ook niet meer in mijn telefoon dan nodig ... zoals ik zei vertrek ik sowieso met een volgeladen gsm en verkies ik dat hij voor de rest blijft doen waar hij voor dient nl. bellen en surfen ...
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL