Dji Mini 2 NL gebruikers met rc connection bug?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Blijkt bij beide dus is geen SD kaart probleem, maar wat dan wel ?
 
Over het algemeen kan er geen sd kaart in een apple, dus als het bij apple ook voorkomt ligt het niet aan een sd
Hij heeft een nieuwe video geplaatst, waarin hij het met Android 1.2.4 heeft geprobeerd en daarmee gaat het ook fout.

Dus op beide platformen, dus het kan zijn dat het met de firmware van de drone te maken heeft.

Dji connection issue youtube
 
Hij heeft een nieuwe video geplaatst, waarin hij het met Android 1.2.4 heeft geprobeerd en daarmee gaat het ook fout.

Dus op beide platformen, dus het kan zijn dat het met de firmware van de drone te maken heeft.

Dji connection issue youtube
Het kan ook zijn dat hij sensatie zoekt ivm kijkers, maar blijkbaar komt het ook bij anderen voor.


Ik heb in ieder geval een artikel gezet zodat dji dat iets mee doet.

Dji forum
 
Het lijkt op een ufo verhaal, iedereen die een licht je in de lucht ziet denk dat het een ufo is.

Dus niet iedere connection lost heeft hiermee te maken. Er worden dus ook veel onterechte verbanden gelegd.

Connectie verliezen kan op meerdere manieren en is meestal logisch.
 
Je citeerde mijn bericht ‘ dat het niet met apple lijkt te gebeuren daar er geen sd kaart in kan’ met dat er met de nieuwe androidversie 1.2.4 ook problemen zijn en het dus beide platformen betreft. Apple draait niet met android
 
  • Leuk
Waarderingen: Henkwijga
Vanmiddag 33 min gevlogen, iets meer dan 3 km, en max afstand iets meer dan 300 m en geen problemen ondervonden.

Verzonden met mijn Nokia 8.1 en de Dronepilots.nl app
 
Tuurlijk, is een juiste keuze. Je mag bijna overal vliegen en hoeft geen moeilijke exames af te leggen.
Maar een halfuurtje geen problemen is geen garantie voor de toekomst.
Klopt, zeker geen garantie, maar icm eerdere vluchten van 25 min en 31 min, geeft dit wel een indicatie.

Verzonden met mijn Nokia 8.1 en de Dronepilots.nl app
 
Afwachten is een maandje minder vliegplezier. Zou gok nemen. Gaat het fout dan schijnt DJI goede garantie/service te geven.

Verzonden met mijn Nokia 8.1 en de Dronepilots.nl app
 
Was idd niet op 1 batterij. Heb ook nergens gezegd dat dit wel het geval was.
En achter elkaar, nee dat ook niet. Lukt ook niet met een batterij wissel. Maar wel redelijk achter elkaar, aangezien ik op de plek van filmen/fotograferen de drone terug heb gehaald voor wissel en toen opnieuw weer de lucht in.
Met de duur van vliegen heb ik enkel en alleen willen aangeven dat gedurende mijn tijd in de lucht (dus cumulatief) ik geen enkel probleem heb ondervonden.

Verzonden met mijn Nokia 8.1 en de Dronepilots.nl app
 
Na lezen vd de berichten moet ik toegeven dat ik niet consequent was. In eerdere post had ik het over 'gevlogen' en later over 'vluchten'. En idd 'vlucht' zou ik ook meer als aaneengesloten beschouwen. Excuus.
Hopelijk is de verdere strekking wel oke:)

Verzonden met mijn Nokia 8.1 en de Dronepilots.nl app
 
  • Geweldig
Waarderingen: Henkwijga
Toch maar gekocht, aankomende weekend sneeuw dus wil mooie shots maken, vandaag kort gevlogen tot nu toe. 500 m vanaf achtertuin richting de andere kant dus over de woning. Na 500 geen connectie, vind wel goed. Zat in tuin achter dus.

Tot nu toe doet ie het goed.
 
Scheelt enorm als je op een verhogingkje, als een trapje gaat staan.
Vlieg in de lengte richting van een rijtjes huis, niet over het dak. Alles schermt de RF af, zelfs bomen. Zien=verbinding.