Dji mini 2 max 30m hoog

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Apollo Twente

New Member
Lid geworden
8 feb 2021
Berichten
4
Waarderingsscore
1
Punten
3
Leeftijd
52
Locatie
Hengelo
Hallo, misschien een domme vraag. Mijn mini 2 vliegt maar max 30m hoog, ongeacht waar dan ook. Ik denk dat de mini 2 in de beginners mode setting zit en ik kan m niet uit zetten. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt.

Grt, Sebas
 
Heb je propeller beschermers er op zitten e/o dit in menu aanstaan? Heb eerder gelezen dat dan max hoogte 30 m is.

Verzonden met mijn Nokia 8.1 en de Dronepilots.nl app
 
Hallo, misschien een domme vraag. Mijn mini 2 vliegt maar max 30m hoog, ongeacht waar dan ook. Ik denk dat de mini 2 in de beginners mode setting zit en ik kan m niet uit zetten. Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt.

Grt, Sebas
Kan het zijn dat max altitude op 30m staat. Dus max hoogte die he zelf instelt.. Kijk even in de menu
 
Dit staat in de handleiding.

Height is restricted to 98 ft (30 m) when the GPS signal is weak and Infrared Sensing System is not operating.
 
Dank jullie wel voor de reacties. Ik kan mij wel herinneren dat de payload aan staat, omdat ik de mini 2 op mijn handen laat landen. Dit verklaart dat de max hoogte 30 m, want de infra red sensing is dan uit. Ik ga t uitproberen. Bedankt
 
Misschien in de app nog niet aangemeld met je mailadres? (meen gelezen te hebben dat dat ook uit maakt).
 
Misschien in de app nog niet aangemeld met je mailadres? (meen gelezen te hebben dat dat ook uit maakt).
Hallo, ik heb geprobeerd om met m'n email adres aan te melden. Weet iemand hoe je dit moet doen? Alvast bedankt
 
Je hebt al een DJI Account aangemaakt?

Eenmaal gedaan je telefoon in de controller en verbinden met de USB/Lightning cable, Mini 2 opstarten

Dan in de Fly app naar Profile gaan en je gegevens inkloppen. Zo wordt je Mini 2 ook meteen geregistreerd.
 
Het probleem is opgelost. Het heeft inderdaad te maken met de registratie. Nu vliegt de mini hoger dan 30 m
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Neem even de tijd om de tutorial en filmpjes door te nemen, scheelt je gedoe later.

Het is niet zomaar pakken en vliegen. Je moet met paar dingen rekening houden.