Dji mini 2 kwijtgeraakt Frankrijk Annecy

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Eddy The Eagle

New Member
Lid geworden
23 aug 2020
Berichten
16
Waarderingsscore
8
Punten
3
Leeftijd
54
Locatie
Roermond
Hoi mijn dji mini 2 is helaas gecrasht in de bossen in Annecy,ik was een kasteeltje aan het filmen,fijn met de camera ingezoomd,mooie beelden gemaakt,en ik wilde achteruit ervanaf vliegen,draai normaal even de drone om te kijken wat er achter me is,maar om een of andere reden heb ik dit niet gedaan,ik vlieg achteruit en realiseerde me ineens dat er iets achter me zou kunnen zitten,ik wilde stoppen om toch eerst te kijken maar tot mijn verbazing stopte de drone niet meer,en de drone vliegt met ingezoomde camera zo een boom in,nog gaan zoeken via de dji fly app,maar de drone hing zo hoog in de bergen dat ik er gewoon weg niet bij kwam,dus drone verleden tijd,dus ik voelde me echt...,terug in ons vakantiehuis eens onze reisverzekering gecheckt,en ik bleek bagage verzekering te hebben,de ochtend erna maar eens het schadeformulier online ingevuld,en tot mijn verbazing had ik smiddags mijn geld van mijn verloren drone al op de rekening staan,dus HEEL blij,alle chapeau aan deze reisverzekering.
Groet Eddy the eagle
 
  • Leuk
Waarderingen: scorpioo
Zo, dat is zeker een heel vlotte afhandeling! Top!
 
Welke reisverzekering en bij welke maatschapij?
 
Ik heb een reisverzekering inclusief bagage verzekering bij de Anwb
 
  • Leuk
Waarderingen: RGM
Ow….

ik heb daar vorige week nog geschoten aan het meer.
ook met de mini 2.

zonde van je drone, maar zo te lezen komt er wel een andere.

ik ga mijn reis verzekering ook maar eens checken denk ik.
wel mijn aansprakelijkheidsverzekering gecontroleerd maar hier niet bij stil gestaan.

goede afloop man
 
Ben deze vakantie ook mijn drone kwijt geraakt, had een reisverzekering bij Europeesche verzekering maar had minder geluk. Ze zijde dat een drone een luchtvaartuig is en niet wordt vergoed ook als het in je bagage zit. Heb nog zitten denken om de rechtsbijstand in te schakelen maar mijn tussenpersoon zij dat dit toch niet te winnen is omdat ze terug vallen op een luchtvaartuig. Dus is het toch belangrijk om zo iets even na te vragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RGM
Had jij naast je bagage verzekering, ook sport en hobby apart verzekerd? Omdat ik ook ANWB heb met bagage maar zie dat bij mij onder de voorwaarden een drone onder hobby valt?
 
  • Leuk
Waarderingen: VisioAer