DJI Mini 2 - Drone Flight Around Bunnik NL

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Gekol Drone Videos

Active Member
Lid geworden
6 jun 2020
Berichten
134
Waarderingsscore
147
Punten
43
Locatie
Friesland
Beste droneliefhebbers,

Met veel nieuwe drones op komst zou je het bijna vergeten, maar de kleine Mini 2 is nog steeds een fantastische kleine drone waarmee je prachtige opnames kunt maken. Zelf beschik ik ook over de Mavic Air 2, maar de Mini 2 vlieg ik toch het meest omdat deze onder de 250 gram is en zo lekker compact. Dus perfect om mee te nemen op vakantie of een korte trip. De Mini 3 zal nog beter zijn waarschijnlijk, maar de beste drone is de drone die je zelf al hebt en waar je het meeste mee vliegt.

Recentelijk heb ik een aantal vluchten gemaakt in de omgeving van Bunnik. Een prachtige locatie om te vliegen!

DJI Mini 2 - Drone Flights Around Bunnik NL

Geniet van de video en eventuele reacties hier of op mijn YT kanaal zijn welkom.

Groeten, Geert (Gekol Drone Videos).
 
Spannende beelden Geert, je hebt de drone goed onder controle en ben niet bang. Die mini2 kan toch behoorlijk wat wind hebben. Laag boven water zie ik zelf nogal eens wat drift van de mini2 .
 
  • Leuk
Waarderingen: Gekol Drone Videos
Spannende beelden Geert, je hebt de drone goed onder controle en ben niet bang. Die mini2 kan toch behoorlijk wat wind hebben. Laag boven water zie ik zelf nogal eens wat drift van de mini2 .
Hallo cappellen,

Dank voor jouw positieve reactie! Veel vliegen en oefenen is van belang om een drone goed onder controle te krijgen. Ook heb ik een Mavic Air 2, oorspronkelijk gekocht om bij meer wind te vliegen. Maar hoe langer en vaker ik mijn Mini 2 vlieg hoe minder ik de Air 2 eigenlijk gebruik. Als je de drone goed onder controle hebt kun je met de Mini 2 dus ook prima in hardere wind vliegen. Mooi dat ik dat met deze video heb kunnen laten zien. Groet Geert (Gekol Drone Videos).
 
Super beelden, ik moet nog veel oefenen om dit soort beelden te maken en ook een stukje angst overwinnen om laag over water te vliegen.
 
Inderdaad, mooi gedaan met best wat wind.
 
Mooie film hoor!
Ik heb sinds kort ook de mini 2 en vroeg me af hoe laag je kan vliegen met deze drone, is het bv mogelijk om 50 cm boven de grond of boven water te vliegen?
 
Volgens mij niet: als ik 'm laat zakken tot circa 50cm dan zet ie uit zichzelf een landing in...
 
Jochie die van de brug af springt, hoe Hollands wil je het hebben.
Als we niet op het water kunnen schaatsen, springen we er in. Met of zonder polsstok. :D