Mavic Pro DJI mavic Pro Gimbal overload

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Colijn

New Member
Lid geworden
20 jan 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
22
Locatie
Utrecht
Vandaag starte ik mijn Dji mavic Pro voor het eerst in 4 maanden, maar toen hij opstarte, begon de gimbal heftig in alle assen te bewegen, ik probeerde veel dingen, waaronder de drone 90 graden gekanteld houden
gekanteld houden.
Maar nu beweegt de gimbal zelfs helemaal niet meer, zelfs niet bij het opstarten, ik kan het vrij bewegen terwijl de drone is ingeschakeld. Ik kan het ook vrij verplaatsen, dus het wordt niet belemmerd. Ik heb geprobeerd de firmware te vernieuwen, imu-kalibratie defaults herstellen, Gimbal-kalibratie loopt ook vast op 5%

Hij geeft nog wel video feed

Er staat ook nog steeds een overbelaste gimbal / gimbal geblokkeerd, terwijl ik het vrij in elke as kan bewegen, Ik ben op vakantie, dus het is nu heel moeilijk om hem terug te sturen(hij valt nog onder garantie).

ook zou ik heel graag willen dat er een snelle oplossing was, omdat ik van plan was het hier veel te gaan gebruiken

Ik heb ook een videolink toegevoegd over hoe de gimbal bewoog voordat hij helemaal niks meer deed

Zijn "fix" geeft mij helaas niks opgeleverd
 
Zelfde probleem gehad met mijn mavic pro. Drone was op een maand na 2 jaar oud. Dus nog in de garantie. Heb de drone terug gebracht naar de winkel waar ik deze nieuw gekocht had.
Deze winkel heeft hem naar DJI verzonden met een reparatie verzoek.
Na twee weken kreeg ik een belletje dat er een nieuwe drone voor in de plaats is geleverd. Geen refurbished, maar nieuw in de doos.
Prima service van zowel Kamera-Express als DJI

Heb je nog garantie ? Dan zou ik hem terug sturen
Succes


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: fjanssen
Oke top, hoelang heeft dit in totaal aan tijd gekost??

En wat heeft u allemaal geprobeerd?
Zelfde probleem gehad met mijn mavic pro. Drone was op een maand na 2 jaar oud. Dus nog in de garantie. Heb de drone terug gebracht naar de winkel waar ik deze nieuw gekocht had.
Deze winkel heeft hem naar DJI verzonden met een reparatie verzoek.
Na twee weken kreeg ik een belletje dat er een nieuwe drone voor in de plaats is geleverd. Geen refurbished, maar nieuw in de doos.
Prima service van zowel Kamera-Express als DJI

Heb je nog garantie ? Dan zou ik hem terug sturen
Succes


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Oke top, hoelang heeft dit in totaal aan tijd gekost??

En wat heeft u allemaal geprobeerd?

Nadat ik hem een keer of drie opnieuw heb opgestart met steeds dezelfde klachten heb ik de drone direct afgegeven. Binnen 14 dagen was de nieuwe al geleverd.



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ik weet niet of het al op gelost is maar dit duurt bij mijn een dag en ik heb jou probleem op gelost. En over de prijs kan ik je pas zeggen als ik de camera getest heb en als ik groen licht heb om het gemaakt heb ga ik hem af makken. Dus gewoon even me bellen van hoe of wat


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app