DJI Mavic Mini weggevlogen omgeving Simpelveld

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Goed Nieuws. DJI liet mij vandaag weten dat het onder de garantie valt en dat zij mij een nieuwe drone gaan opsturen! Ik dacht dat ze dat nooit zouden doen omdat ik zelf wind waarschuwing had genegeerd. Goede service! Ben er heel erg blij mee!
Dat is heel mooi nieuws gefeliciteerd
 
Ik kreeg vandaag bericht van DJI dat deze fly away onder de garantie valt en dat ze mij een nieuwe Mavic Mini opsturen. Ik ben verbaasd over deze goede service en uiteraard blij!
 
  • Leuk
Waarderingen: JH54, GuusS en Klaaz
DJI spec zegt

  • Max Wind Speed Resistance​

  • 8.5-10.5 m/s (Scale 5)

Dan zou je verwachten dat 4 beaufort geen probleem is. Maar afgaande op het verhaal was er sprakr van windstoten. Daarnaast is die 4 Bft weergegeven voor grondniveau. Op 40m hoogte kan dat anders zijn.
 
Ik kreeg vandaag bericht van DJI dat deze fly away onder de garantie valt en dat ze mij een nieuwe Mavic Mini opsturen. Ik ben verbaasd over deze goede service en uiteraard blij!
Goed nieuws man, nu wachten en weer mooie en veilige vluchten maken
 
Goed Nieuws. DJI liet mij vandaag weten dat het onder de garantie valt en dat zij mij een nieuwe drone gaan opsturen! Ik dacht dat ze dat nooit zouden doen omdat ik zelf wind waarschuwing had genegeerd. Goede service! Ben er heel erg blij mee!
Kijk. Dat is mooi. Top!
 
Super nieuws en wat meer belangrijker, weer wat bij geleerd!

Groetjes en veel veilig vliegplezier.
 
Mijn Mavic Mini is binnen. Bedankt voor alle reacties! Ik heb er veel van geleerden ben enorm blij met de service van DJI !
 
  • Leuk
Waarderingen: THJ en SnitserNL
Na ruim een maand niet in het gebied geweest te zijn geweest heb ik mijn drone uiteindelijk gevonden op de plek waar ik het eerst zocht. Toen de sneeuw weg was vond ik hem. Hij hing met de camera recht naar beneden in een struik. Na een week drogen bleek alles nog te werken. Ongelooflijk!
 
Wow, dat is dubbel mazzel hebben, dan!
Mooi voor je
Na ruim een maand niet in het gebied geweest te zijn geweest heb ik mijn drone uiteindelijk gevonden op de plek waar ik het eerst zocht. Toen de sneeuw weg was vond ik hem. Hij hing met de camera recht naar beneden in een struik. Na een week drogen bleek alles nog te werken. Ongelooflijk!
 
Na ruim een maand niet in het gebied geweest te zijn geweest heb ik mijn drone uiteindelijk gevonden op de plek waar ik het eerst zocht. Toen de sneeuw weg was vond ik hem. Hij hing met de camera recht naar beneden in een struik. Na een week drogen bleek alles nog te werken. Ongelooflijk!
Hoi Jan,

Ik hoop dat je gelijk hebt, ingesijpeld vocht of condensvorming door temperatuurverschillen doen vreemde dingen met elektronica. Eigenlijk zou je hem moeten demonteren om te controleren hoe de contacten op de printplaten er aan toe zijn en dan nog is het moeilijk. Voorzichtig zijn dus bij gebruik en er goed op letten dat de drone geen vreemde kuren krijgt.

Groetjes,

Riho
 
  • Leuk
Waarderingen: kwabratseur