DJI Mavic Mini weggevlogen omgeving Simpelveld

Drone2

Active Member
Lid geworden
24 apr 2020
Waarderingsscore
27
Punten
28
Goed Nieuws. DJI liet mij vandaag weten dat het onder de garantie valt en dat zij mij een nieuwe drone gaan opsturen! Ik dacht dat ze dat nooit zouden doen omdat ik zelf wind waarschuwing had genegeerd. Goede service! Ben er heel erg blij mee!
Dat is heel mooi nieuws gefeliciteerd

JanMeijer

New Member
Lid geworden
24 jan 2021
Waarderingsscore
24
Punten
3
Leeftijd
54
Ik kreeg vandaag bericht van DJI dat deze fly away onder de garantie valt en dat ze mij een nieuwe Mavic Mini opsturen. Ik ben verbaasd over deze goede service en uiteraard blij!

• Leuk
Waarderingen: JH54, GuusS en Klaaz

Phantogram

Member
Lid geworden
12 okt 2020
Waarderingsscore
37
Punten
18
Leeftijd
45
DJI spec zegt

• Max Wind Speed Resistance​

• 8.5-10.5 m/s (Scale 5)

Dan zou je verwachten dat 4 beaufort geen probleem is. Maar afgaande op het verhaal was er sprakr van windstoten. Daarnaast is die 4 Bft weergegeven voor grondniveau. Op 40m hoogte kan dat anders zijn.

dutchdronex

Member
Lid geworden
16 dec 2020
Waarderingsscore
22
Punten
8
Leeftijd
34
Ik kreeg vandaag bericht van DJI dat deze fly away onder de garantie valt en dat ze mij een nieuwe Mavic Mini opsturen. Ik ben verbaasd over deze goede service en uiteraard blij!
Goed nieuws man, nu wachten en weer mooie en veilige vluchten maken

Snitsernl

Active Member
Lid geworden
11 mei 2019
Waarderingsscore
156
Punten
43
Leeftijd
64
Goed Nieuws. DJI liet mij vandaag weten dat het onder de garantie valt en dat zij mij een nieuwe drone gaan opsturen! Ik dacht dat ze dat nooit zouden doen omdat ik zelf wind waarschuwing had genegeerd. Goede service! Ben er heel erg blij mee!
Kijk. Dat is mooi. Top!

Tom10

Member
Lid geworden
21 aug 2020
Waarderingsscore
11
Punten
8
Leeftijd
42
Super nieuws en wat meer belangrijker, weer wat bij geleerd!

Groetjes en veel veilig vliegplezier.

JanMeijer

New Member
Lid geworden
24 jan 2021
Waarderingsscore
24
Punten
3
Leeftijd
54
Mijn Mavic Mini is binnen. Bedankt voor alle reacties! Ik heb er veel van geleerden ben enorm blij met de service van DJI !

• Leuk
Waarderingen: THJ en Snitsernl

JanMeijer

New Member
Lid geworden
24 jan 2021
Waarderingsscore
24
Punten
3
Leeftijd
54
Na ruim een maand niet in het gebied geweest te zijn geweest heb ik mijn drone uiteindelijk gevonden op de plek waar ik het eerst zocht. Toen de sneeuw weg was vond ik hem. Hij hing met de camera recht naar beneden in een struik. Na een week drogen bleek alles nog te werken. Ongelooflijk!

Eric-Jan

Moderator
Forumleiding
Lid geworden
11 sep 2016
Waarderingsscore
492
Punten
83
Leeftijd
54
Website
ericje.blogspot.nl
Wow, dat is dubbel mazzel hebben, dan!
Mooi voor je
Na ruim een maand niet in het gebied geweest te zijn geweest heb ik mijn drone uiteindelijk gevonden op de plek waar ik het eerst zocht. Toen de sneeuw weg was vond ik hem. Hij hing met de camera recht naar beneden in een struik. Na een week drogen bleek alles nog te werken. Ongelooflijk!

Riho

New Member
Lid geworden
30 jan 2021
Waarderingsscore
9
Punten
3
Leeftijd
56
Hoi Jan,

Ik hoop dat je gelijk hebt, ingesijpeld vocht of condensvorming door temperatuurverschillen doen vreemde dingen met elektronica. Eigenlijk zou je hem moeten demonteren om te controleren hoe de contacten op de printplaten er aan toe zijn en dan nog is het moeilijk. Voorzichtig zijn dus bij gebruik en er goed op letten dat de drone geen vreemde kuren krijgt.

Groetjes,

Riho

• Leuk
Waarderingen: kwabratseur