DJI Mavic 2 pro - fly more combo en vele extra’s

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

DDD

Well-Known Member
Lid geworden
30 apr 2021
Berichten
788
Waarderingsscore
257
Punten
63
Locatie
Harderwijk
Website
dennisvandenbroek.nl
Bij deze bied ik mijn Mavic 2 pro met fly more combo en vele extra’s aan ivm upgrading. Deze drone beschikt over een 20Mp Hasselbladcamera.

Jaren plezier gehad van deze drone en hij doet het nog steeds prima, mooie foto’s en video’s gemaakt, maar af en toe wil nieuws.

Je krijgt:
- De Mavic 2 pro inclusief de originele dozen
- Originele shoulder bag
- Paar extra props
- Lanyard voor de afstandsbediening
- Maar liefst 4 batterijen. Heb de batterijen altijd tussen de 30 en de 70% bewaard. En hebben nooit lang opgeborgen gelegen.
- De afstandsbediening met lekker veel knopjes die je zelf in kunt stellen voor je eigen gemak.
- Een autolader en een muurlader
- Verloopje om de accu’s te kunnen gebruiken als powerbank
- Een lader die drie accu’s tegelijk op kan laden waardoor je weer lekker snel kunt vliegen (inclusief de lader die bij de set zit kun je dus alle 4 de accu’s tegelijk opladen)
- Een filterset bestaanden uit 3 ND filter (om invloed uit te oefenen op je belichting), 3 CPL/ND filters om invloed uit te oefenen op mooie verzadigde kleuren, weerspiegeling op een manier die niet met nabewerking te creëren is, maar ook tegelijk de belichting. Een grijsverloopfilter. (De naam zegt het al) En een NiSi natural night filter. Deze zorgt ervoor dat in het donker de kleurzweem van al het kunstlicht verdwijnt
- Een handige fijne tas waar alles in kan

Nooit gecrasht, geen beschadigingen.

Benieuwd naar wat foto’s die ik gemaakt heb met deze drone? Ik upload er een paar bij de foto’s.

≥ DJI Mavic 2 pro - fly more combo en vele extra’s — Modelbouw | Radiografisch | Helikopters en Quadcopters — Marktplaats