DJI lanceert Mini 3 Pro; eerste reviews overwegend positief

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.326
Waarderingsscore
2.951
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
DJI lanceert Mini 3 Pro; eerste reviews overwegend positief

Eind 2019 zette DJI de dronewereld op z’n kop met de introductie van de Mavic Mini. Een kleine drie jaar later schudt DJI de markt voor kleine drones opnieuw op met de lancering van de Mini 3 Pro. Gebleven is het lage gewicht van net geen 250 gram. Nieuw is de introductie van sensoren voor obstakeldetectie, een geheel nieuwe controller met ingebouwd scherm en een 48 MP camera die 90º kan draaien voor verticale opnamen.

Lees verder
 
Uniek is ook de mogelijkheid om de camera 90º te draaien, voor het maken van verticale video’s en foto’s,

—-

Zo uniek is dat niet.. De eerste Mavic kan dat ook (de niet mini)
 
  • Leuk
Waarderingen: wdejager
Uniek is ook de mogelijkheid om de camera 90º te draaien, voor het maken van verticale video’s en foto’s,

—-

Zo uniek is dat niet.. De eerste Mavic kan dat ook (de niet mini)
Klopt. Heel eerlijk gezegd was ik dat alweer vergeten… Maar vergeet niet dat vertical video pas in de laatste jaren aan belang is toegenomen.
 
Het ziet er goed uit niks mis mee denk ik, diverse extra’s vergeleken met mijn mini 2 maar kopen is toch nog even een kostenpost ervan uit gaande dat ik mogelijk nog €450. Kan vangen voor de FLY more combo dan moet ik toch nog €600 bij moet leggen


Verzonden via mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Klopt. Heel eerlijk gezegd was ik dat alweer vergeten… Maar vergeet niet dat vertical video pas in de laatste jaren aan belang is toegenomen.

En daar komt waarschijnlijk ook nog bij de de sensor van de mini 3 waarschijnlijk ook een stukje beter zal zijn dan de Mavic 1.. 8)