DJI komt met C1-upgrade voor Mini 4 Pro

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Gratis is bijna geen doen. Of je moet op marktplaats gaan kijken. Maar heb zelf mijn koffer ook via ome ali besteld. Stuk goedkoper dan in de gemiddelde winkel hier.
Was geen serieuze vraag. :p Als het om gratis gaat, zijn we er als de kippen bij en komen er altijd reacties op het topic.

• Leuk
Waarderingen: Khashoggi
ha mannen even een vraagje

Ik heb op 19 februari via de remote controller een C1 upgrade aangevraagd bij Dji... nu staat de status al 4 weken op verzonden maar nog niks in de bus dus nog geen C1 sticker... en ik moet de foto's uploaden naar Dji met die sticker...

Nu zoek ik me rot op de site van Dji maar nergens is een mail adres te vinden waar ik kan vragen waar dat ding blijft...

De online chat met een medewerker krijg ik maar niet aan de gang, flipt steeds terug naar het beginscherm.

Iemand van jullie een e-mail adres van Dji voor handen?

De verzending kan wel even op zich laten wachten - Je mag rekenen op 20 werkdagen - Ik had het begin februari aangevraagd en vandaag ontvangen - stickers gekleefd en foto's geüpload - nu wachten op een nieuwe software update vermoed ik...

• Leuk
Waarderingen: r.obbink
De verzending kan wel even op zich laten wachten - Je mag rekenen op 20 werkdagen - Ik had het begin februari aangevraagd en vandaag ontvangen - stickers gekleefd en foto's geüpload - nu wachten op een nieuwe software update vermoed ik...

Ok, dan wachten we nog even... denk dat ze het versturen met Roekoe (de postduif) ;)

Dat 'gratis' is wel een dingetje in Nederland.
In 2026 moet ik weer A1/A3 en A2 verlengen. Gezien beide drones in C0 en (hopelijk) C1 vliegen heb ik dan alleen nog de A1/A3 nodig. Die 29,95 Euro vind ik tegenover de prijs van een of twee drones zeer netjes. En vergeet niet dat je exploitanten registratie ook elk jaar opnieuw betaald moet worden. Een boete kost meer en ik vermoed dat men steeds meer in de komende jaren gaat controleren. Je hoeft maar een keer het RDW te betalen en niet per drone. Dat scheelt weer een tosti en cola/koffie op het terras.

OmschrijvingKosten
Aanvragen vliegbewijs€10,00
OmschrijvingKosten
Aanvragen exploitantnummer€23,00
Verlengen exploitantnummer€13,00

*** UPDATE ***

We schrijven 2 april en nog niets ontvangen van Dji...

Wachten wordt wel op de proef gesteld :rolleyes:

vanmorgen via de Chat contact gehad met DJI.... de persoon zei me dat 19-02 de sticker verzonden is via enveloppe en dat er dus nog geen 20 WERKdagen voorbij zijn.... nu kan ik aardig rekenen maar volgens mij zijn er dan allang 20 werkdagen voorbij....

Hij zei me nog even 2 weken af te wachten..... rare jongens die van DJI :rolleyes:

• Leuk
Waarderingen: Rudolfo