DJI Goggles 2 compatible met mini 3?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Rabbit

New Member
Lid geworden
5 nov 2022
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
1
Locatie
Egmond aan Zee
Hi allemaal,
Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van de mini 3 icm de DJI RC. Ik moest en moet nog een hoop leren mbt het filmen en fotograferen met de drone maar dat gaat steeds beter.
De mogelijkheden zijn bijkans eindeloos met deze "beginners" drone en ik ben een beginner. Ik ben veel op reis met de camper en heb de afgelopen maanden al op heel wat mooie lokaties gedroned!
Onlangs is de Avata op de markt gekomen inclusief de nieuwe DJI Goggles 2. Ik was meteen geinteresseerd in deze drone. Ik lees op het internet geruchten dat in de nabije toekomst de goggles 2 compatible wordt met oa de Mini 3.
Dat zou een mooi Kerst kadootje zijn van DJI, ..... dus toch maar ff wachten met de aanschaf van de Avata!

Ron.
 
Nou Ron, deze twee drones zijn heel verschillend. De beleving met bril en een Avata levert veel meer adrenaline dan de mini2 of 3 met een bril.
Als je Litchi gebruikt kun je met een VR bril met de mini2 of 3 en je telefoon er in heel leuk van boven naar beneden kijken, zelfs met headtracking maar het haalt het niet bij het beeld van de Avata.
Zonder Litchi kan het ook maar dan zou ik een Augmented Reality bril kopen.



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hi. Dat is een hoop info over brillen, ik ben er zelf totaal niet bekend mee met wat er allemaal mogelijk is op dit gebied. Komt nog bij dat ik nogal behoorlijk zit te klooien op digitaal gebied. Het moet voor mij allemaal ready to fly zijn!
Ik ga hier dus ook niet mee experimenteren. Het ziet er naar uit dat ik dan toch maar in de toekomst de Avata Pro-View Combo ga aanschaffen of de reviews afwachten als de Goggles2 compatible is met de mini 3.
Bedankt voor je reactie.
Ron.