DJI GO4 app

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Fast-Oppie

Member
Lid geworden
20 jan 2017
Berichten
50
Waarderingsscore
8
Punten
8
Leeftijd
58
Locatie
in de buurt
Ondanks dat ik nog in afwachting ben van de MavicPro toch een vraag over de app.

Als ik de app open, de MavicPro selecteer en vervolgens naar de Academy ga, dan kan ik, na ook hier de MavicPro geselecteerd te hebben, alleen video, tutorial en manuals van de Inspire bekijken.

Ik heb de App al een keer verwijderd en opnieuw gedownload, maar geen verbetering.....

Doe ik iets verkeerd???
 
Ondanks dat ik nog in afwachting ben van de MavicPro toch een vraag over de app.

Als ik de app open, de MavicPro selecteer en vervolgens naar de Academy ga, dan kan ik, na ook hier de MavicPro geselecteerd te hebben, alleen video, tutorial en manuals van de Inspire bekijken.

Ik heb de App al een keer verwijderd en opnieuw gedownload, maar geen verbetering.....

Doe ik iets verkeerd???
Klopt ik heb precies hetzelfde gedaan
 
Kan het zijn dat je de 'oude' DJI Go app moet hebben? Ik dacht dat de DJI Go4 app alleen bedoeld is voor de Phantom 4 Pro en de Inspire 2, maar ik kan het mis hebben.
 
Nee de handleiding vermeld de DJI GO4 app, en in de app staat de MavicPro ook vermeld. Alleen als je in Academy de MavicPro selecteert zie je een afbeelding van een Inspire en ook de onderwerpen gaan over de Inspire, ondanks dat je bovenin het scherm MavicPro ziet staan.
 
Voor zover ik kan zien heb ik de meeste recente versie op iOS staan. Bij mij werkt het wel naar behoren. Heel vreemd!


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Linksboven driehoekje en dan de juiste vogel kiezen in startpagina. Na connectie met je drone nog meer opties.....hier ios ipad.
 
Laatst bewerkt:
Ondanks dat ik geen Mavic heb, heb ik toch even voor je gekeken. Ik heb de app geopend op mn phone (android) en bij mij ook geen probleem.
 
Connectie maken gaat nog niet......vandaar dat ik graag, zolang de MavicPro nog niet binnen is, alles wil lezen en bekijken voorzover dat gaat.

In het startscherm en in de Academy afdeling had ik de juiste vogel geselecteerd....

In de DJI GO app kan ik wel bij de manual komen. Ik denk dat het om een software fout gaat....
 
Ondanks dat ik geen Mavic heb, heb ik toch even voor je gekeken. Ik heb de app geopend op mn phone (android) en bij mij ook geen probleem.

Vreemd dat het bij mij niet lukt.....ga toch nog even stoeien!
 
De app opnieuw geïnstalleerd, maar weer hetzelfde probleem...

Heb het probleem op het forum van DJI geplaatst..

Ben benieuwd!
 
Via de DJI website kun je de handleiding van de Mavic (in het Engels) wel alvast downloaden. Om de voorpret te vergroten zeg maar!
 
  • Leuk
Waarderingen: Freeze Pictures