- Lid geworden
- 4 apr 2025
- Berichten
- 2
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 1
- Leeftijd
- 68
- Locatie
- Beets, Noord Holland
Sinds ongeveer een week ( Dat was de laatste keer dat ik had gevolgen) werkt de DJI go app ineens niet meer.
Het lijk alsof er een update heeft plaats gevonden die het probleem heeft veroorzaakt.
Ik gebruik de App in combinatie met een Ipad mini 2 hetgeen altijd uitestemd heeft gewerkt in combinatie met de Phantom 3 Pro
De App inmiddels verwijderd en opnieuw geinstalleerd echter zonder resultaat. Zodra je deze opent wordt hij gelijk weer gesloten.
Het systeem geeft ook aan dat er een bug in zit.
Ik lees op verschillende forums soortgelijke (oudere) meldingen maar dan ligt het vaak aan de sofware versie van de telefoon of tablet.
In dit geval is software versie van de Ipad mini 2 aanmerkelijk hoger dan de minimaal verreiste versie voor de App.
We hebben de App ook op een tamelijk nieuwe tablet geinstalleerd waarbij hetzelfde probleem zich voor deed. Het lijkt dus overduidelijk een probleem met de APP te zijn.
Iemand die dit ook heeft ervaren? En eventueel een oplossing zou weten?
Het lijk alsof er een update heeft plaats gevonden die het probleem heeft veroorzaakt.
Ik gebruik de App in combinatie met een Ipad mini 2 hetgeen altijd uitestemd heeft gewerkt in combinatie met de Phantom 3 Pro
De App inmiddels verwijderd en opnieuw geinstalleerd echter zonder resultaat. Zodra je deze opent wordt hij gelijk weer gesloten.
Het systeem geeft ook aan dat er een bug in zit.
Ik lees op verschillende forums soortgelijke (oudere) meldingen maar dan ligt het vaak aan de sofware versie van de telefoon of tablet.
In dit geval is software versie van de Ipad mini 2 aanmerkelijk hoger dan de minimaal verreiste versie voor de App.
We hebben de App ook op een tamelijk nieuwe tablet geinstalleerd waarbij hetzelfde probleem zich voor deed. Het lijkt dus overduidelijk een probleem met de APP te zijn.
Iemand die dit ook heeft ervaren? En eventueel een oplossing zou weten?