Mini 2 DJI geeft Mini 2 forse update

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Heb v 1.3.0 geïnstalleerd maar bij about in de app geeft hij nog steeds App Version 1.2.4 aan?
 
Heb v 1.3.0 geïnstalleerd maar bij about in de app geeft hij nog steeds App Version 1.2.4 aan?
Raar inderdaad. Als je de APK enkel naar de desktop downloadt dan geeft hij ook de 1.2.4 aan:
1614605017539.png

Kennelijk hebben ze alvast de titel aangepast, maar de apk nog niet. :oops:
 
Laatst bewerkt:
Via de Play store nog niet, maar dat zal nu ook wel niet heel lang meer duren.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Op Google Play Store staat nog altijd slechts 1.2.1 voor Android.

Als altijd wil ik toch iets van release notes zien voor 1.3.0 voordat ik update vanaf 1.2.4. (al zou een downgrade moeten kunnen)

Hmmm, lijkt voornamelijk te zijn ivm FPV ondersteuning voor de DJI FPV.
Die versie 1.2.1 wordt in de beschrijving inderdaad aangegeven. Maar als je die dan installeert is het versie 1.2.4. Kennelijk heeft men de metadata nog niet helemaal bijgewerkt.
 
Maar zijn er nog significante verschillen?
Dit staat er over op het DJI forum:
 
  • Leuk
Waarderingen: Klaaz
Ik opende de app en kreeg direct de melding om te updaten
 
Ja, ik heb inmiddels de automatische update voor Android ook binnen.

Verzonden met mijn MAR-LX1B en de Dronepilots.nl app
 
Ik opende de app en kreeg direct de melding om te updaten
En wat is je punt ?

Het enige wat ik zag was die update (DJi Fly App 1.3.0) met als belangrijkste 'fix' de support voor de FPV en dat wat holle frase dingen als: 'Fxixes certain issues and improves overall app stability and user experience .....''

Zonder dat ik iets van die 'improves' details zie blijf ik lekker 1.2.4 draaien aangezien dit te vaag is en 1.3.0 puur voor DJI PFV is.
 
En wat is je punt ?

Het enige wat ik zag was die update (DJi Fly App 1.3.0) met als belangrijkste 'fix' de support voor de FPV en dat wat holle frase dingen als: 'Fxixes certain issues and improves overall app stability and user experience .....''

Zonder dat ik iets van die 'improves' details zie blijf ik lekker 1.2.4 draaien aangezien dit te vaag is en 1.3.0 puur voor DJI PFV is.
Heb jij geen automatische update ontvangen?
Ik las op het DJI-forum namelijk iets van automatische in-app updates vanaf versie 1.2.4.: DJI Fly 1.3.0

Overigens vind ik dat je gelijk hebt v.w.b. de 'holle frasen' van DJI-kant. Ik vind dat het bedrijf qua informatieverstrekking m.b.t. updates e.d. niet erg duidelijk is. Ik zie liever een overzichtelijk lijstje met benoemde verbeterde punten.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer je apk sideload wees alert op de bron waar je deze download. Apk's via andere bronnen hebben vaak malware er in gewrapped. Voor de gebruiker lijkt niets aan de hand want de app functioneert, maar ondertussen is er onder water meer aan de hand. Gezien de DJI app redelijk wat permissies krijgt kan een stuk malware ook redelijk wat.
Je mag verwachten dat de DJI site wel een vertrouwde bron is, maar nogmaals, wees alert.
 
Heb jij geen automatische update ontvangen?
Ik las op het DJI-forum namelijk iets van automatische in-app updates vanaf versie 1.2.4.: DJI Fly 1.3.0

Overigens vind ik dat je gelijk hebt v.w.b. de 'holle frasen' van DJI-kant. Ik vind dat het bedrijf qua informatieverstrekking m.b.t. updates e.d. niet erg duidelijk is. Ik zie liever een overzichtelijk lijstje met benoemde verbeterde punten.

Nee, ik heb automatische updates uit staan in de DJI Fly app aangezien ik zelf wil beslissen.
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL