DJI FPV Cruising Marina

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Hoi Eric.,

Je bedoelt de schroefjes zodat je in manual kunt vliegen? (Die 2 van de achterkant vd Controller) zodat de stick niet meer in het midden blijft?

Zoja:
Ik heb ze zo 'vast'gedraait dat de stick een klein beetje tegendruk geeft.

Zodat ik wat *voel als ik gas geef en niet tehard natuurlijk want dan blijft je gas hangen bij b.v schrik reakties of adreline scheutjes (in je duimen)

*moeilijk uit teleggen maar de throttle stick moet niet zomaar naar onderen vallen als je em b.v loslaat (tenminste vindt ik)
Dany , mooi gefilmd en gevlogen.
Heb jij ook de schroefjes van de throttle stick vastgedraaid of is dat niet zo nodig?


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones
Hoi Eric.,

Je bedoelt de schroefjes zodat je in manual kunt vliegen? (Die 2 van de achterkant vd Controller) zodat de stick niet meer in het midden blijft?

Zoja:
Ik heb ze zo 'vast'gedraait dat de stick een klein beetje tegendruk geeft.

Zodat ik wat *voel als ik gas geef en niet tehard natuurlijk want dan blijft je gas hangen bij b.v schrik reakties of adreline scheutjes (in je duimen)

*moeilijk uit teleggen maar de throttle stick moet niet zomaar naar onderen vallen als je em b.v loslaat (tenminste vindt ik)


Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app

Ja ik bedoelde idd die schroefjes. Ik had ze ook vast gedraaid , zodat de throttle wat stroever was. Maar is nog wennen. Ik zal ook nogns proberen te vliegen met de schroefjes los, kijken wat ik prettiger vind. Ben nog niet zo ver om in manual vlak over de grond te vliegen. Nog hoog in de lucht in real time en vlak over de grond in de sim oefenen


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Ja gewoon lekker rustig opbouwen
Better save then sorry!

Ik doe ook lekker Easy, beetje Touren.
Iedergeval geen gekke dingen, door gaten vliegen ofzoiets of *Freestyle-moves
(*Zowieso niet mijn ding)

Want je kan niet eens een setje props krijgen, laat staan een armpje

Wil graag wat xtra batterijen kopen
Maar het liefste gewoon bij de MM.


Ja ik bedoelde idd die schroefjes. Ik had ze ook vast gedraaid , zodat de throttle wat stroever was. Maar is nog wennen. Ik zal ook nogns proberen te vliegen met de schroefjes los, kijken wat ik prettiger vind. Ben nog niet zo ver om in manual vlak over de grond te vliegen. Nog hoog in de lucht in real time en vlak over de grond in de sim oefenen


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app
 
Ja gewoon lekker rustig opbouwen
Better save then sorry!

Ik doe ook lekker Easy, beetje Touren.
Iedergeval geen gekke dingen, door gaten vliegen ofzoiets of *Freestyle-moves
(*Zowieso niet mijn ding)

Want je kan niet eens een setje props krijgen, laat staan een armpje

Wil graag wat xtra batterijen kopen
Maar het liefste gewoon bij de MM.




Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app

Ik heb nog n extra setje props kunnen scoren bij dji , maar die batterijen(goggles en drone) is in farce bij hun . Hier in nl ook nergens nog te krijgen.
Maargoed hoop dat ik die props nooit hoef te vervangen



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Je dacht, ik kies een plek uit waar ik weinig schade kan maken als het mis gaat.
Oei, al die dure bootjes, ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dany FeelGood en Klaaz
Over 4wkn bij de MM in Duitsland (had ik gehoord)
Ik heb nog n extra setje props kunnen scoren bij dji , maar die batterijen(goggles en drone) is in farce bij hun . Hier in nl ook nergens nog te krijgen.
Maargoed hoop dat ik die props nooit hoef te vervangen



Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Travel and Drones