DJI FPV • Wat kun je met 1 accu •

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Mooi staaltje vliegwerk chapeau.
Ik was gisteren met mn fpv bij Thorn en Stevensweert, ook boven water maar nog in sportsmode , daarna naar zuid limburgse heuvels , en mn eerste 3 flips gemaakt in manual. De eerste toch maar ff op de pauze knop geduwd


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Dany FeelGood
Dan moeten we toch maar eens
afspreken om eens een Drone-Chase te doen!!
Mooi staaltje vliegwerk chapeau.
Ik was gisteren met mn fpv bij Thorn en Stevensweert, ook boven water maar nog in sportsmode , daarna naar zuid limburgse heuvels , en mn eerste 3 flips gemaakt in manual. De eerste toch maar ff op de pauze knop geduwd


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app

Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app
 
Ik zou het ook wel een keer willen proberen om te ervaren hoe het is met zo'n bril op. Geeft dit geen problemen met je evenwicht, om recht op te blijven staan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dany FeelGood
Ik zou het ook wel een keer willen proberen om te ervaren hoe het is met zo'n bril op. Geeft dit geen problemen met je evenwicht, om recht op te blijven staan?
Ik hoor regelmatig mensen die dit voor de eerste keer proberen zeggen dat ze een beetje misselijk worden !
Met zo'n bril op heb je natuurlijk geen referentiepunt , dus je hersenen worden bedonderd.
Maar het lijkt me zelf ook wel gaaf om eens te proberen.
Die dingen vind ik alleen een beetje te duur om ze eens uit te proberen.
Maar als je er een beetje mee om kan gaan maak je wel erg gave beelden ! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dany FeelGood
Ik zou het ook wel een keer willen proberen om te ervaren hoe het is met zo'n bril op. Geeft dit geen problemen met je evenwicht, om recht op te blijven staan?
In mijn ervaring is het effect van FPV vliegen om één of andere manier prettiger en makkelijker te doorstaan dan bijvoorbeeld een VR-bril met headtracking.

Evenwicht kan wel lastig zijn in het begin met fpv vliegen, daarom gewoon ergens tegen aan leunen of zitten. Maar het is niet moeilijk om te blijven staan. Het is gewoon comfortabeler om wat steun te hebben.

Met vr games krijg ik al snel last van misselijkheid en moet ik even pauze nemen.

Aan de andere kant gaan de accu's er ook snel doorheen, dus je neemt automatisch pauzes met fpv-vliegen, misschien maakt dat het verschil.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dany FeelGood en Sjakie
Ik zou het ook wel een keer willen proberen om te ervaren hoe het is met zo'n bril op. Geeft dit geen problemen met je evenwicht, om recht op te blijven staan?
Ik ga wel ff breedt op me benen staan,
Ik voel dat ik een beetje naar voren (automatisch) ga leunen bij duikvlucht en visaversa., maar heb geen zin om zo'n camping stoeltje mee tesleuren
Persoonlijk zou ik niet op een klif tegaan staan haha

Kan je wel zeggen als je dit hebt gedaan (FPV+GOGGLES) dat je al verslaafd bent


Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie
Ik hoor regelmatig mensen die dit voor de eerste keer proberen zeggen dat ze een beetje misselijk worden !
Met zo'n bril op heb je natuurlijk geen referentiepunt , dus je hersenen worden bedonderd.
Maar het lijkt me zelf ook wel gaaf om eens te proberen.
Die dingen vind ik alleen een beetje te duur om ze eens uit te proberen.
Maar als je er een beetje mee om kan gaan maak je wel erg gave beelden ! :)
Met de DJI SIMULATOR werdt ik Kots-misselijk !
Jammer genoeg kan ik dat niet oefenen/spelen. Vondt de Sim ook erg moeilijk.
Veelst te nerveus afgesteld, ik crashte elke keer al bij opstijgen. Maar kon het niet laten om de controller om tebouwen om Manual tevliegen want ik vondt de normal & sport-modes onnatuurlijk aan voelen.
En dat heb ik bij de mavic2pro en air2 niet.

Verzonden met mijn SM-G960F en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Wilco Cornelissen