DJI Fly op mijn tablet

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

who010

New Member
Lid geworden
27 apr 2021
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
53
Locatie
nl
Ik heb een DJI Mini en gebruik Litchi op mijn telefoon om te vliegen. De telefoon is van de zaak en beveiligd zodat ik DJI Fly niet kan installeren. Als ik mijn Apple iPad 7 op de controler aansluit dan werkt DJI Fly ook. Nu wil ik op mijn Samsung Galaxy Tab (2016) SMT-585 DJI Fly installeren. Hij gaat het installeren ( beveiliging voor software van derden is uitgeschakeld) en aan het einde van de installatie procedure krijg ik de melding dat de software niet geinstalleerd is. Is er een mogelijkheid om de app toch op mijn huidige tablet te krijgen ?
De reden dat ik dit wil is omdat ik Litchi en DJI Fly dan op één apparaat heb en dingen uit kan proberen. De apps zijn nogal verschillend en dan hoef ik maar één apparaat mee te nemen.

Verzonden met mijn SM-T585 en de Dronepilots.nl app
 
DJI Fly werkt alleen op 64-bits devices, dus ik vermoed dat je tablet nog 32 bit is.
Ik heb een Lenovo TB8705F tablet (2019) en dat werkt prima. Nog wat ervaringen: op een oudere Nexus 7 (2013) werkt het niet, op een nieuwe Nexus 9 (2014) wel en ook op Sony smartphones Z5 (2015) en ZXs (2017) werkt DJI Fly prima!
 
Laatst bewerkt:
Je moet die 2 niet bij elkaar gaan zetten want dan krijg je gedonder. En spookfouten. Gewoon Litchi blijven gebruiken is mijn advies.


Litchi en FCC Daar bereik je pas afstanden mee
 
  • Leuk
Waarderingen: RGM
Ik krijg de fly app niet geïnstalleerd op een Lenovo Tab M7. Zelfde probleem als topic opener who010.
Installatie breekt af net voor het einde. Is er geen ondersteuning voor deze Tablet? Is wel degelijk 64bits systeem.
Fly app werkt trouwens perfect op een samsung a7 lite.