dji Fly app ???

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Dirkipirki

New Member
Lid geworden
29 jan 2021
Berichten
21
Waarderingsscore
6
Punten
3
Leeftijd
65
Locatie
Lelystad
Voor mijn mini 2 gebruikte ik dus de dji fly app op mijn samsung S10

Nu heb ik de samsung s21 gekocht en wilde dezelfde app uit de playstore halen. Maar die staat er niet bij...

Welke kan/moet ik nu gebruiken ??

Trouwens kan ik mijn S10 nog steeds gebruiken maar dan zonder simkaart...??
 
Ik heb hem vorig jaar via de appstore geïnstalleerd. Zou het nu zo zijn dat er geen automatische updates meer komen nu de app alleen nog maar via de DJI website te verkrijgen is?..
 
Ik heb hem vorig jaar via de appstore geïnstalleerd. Zou het nu zo zijn dat er geen automatische updates meer komen nu de app alleen nog maar via de DJI website te verkrijgen is?..
Dat lijkt mij inderdaad het geval ja. Waarschijnlijk kan je onder instellingen van de app wel het versienummer terugvinden, die kan je vergelijken met wat je op de website vindt.
 
Dat lijkt mij inderdaad het geval ja. Waarschijnlijk kan je onder instellingen van de app wel het versienummer terugvinden, die kan je vergelijken met wat je op de website vindt.
Ik krijg op mijn S21 in de FlyApp gewoon een popup als er een nieuwe versie is. Dat is nieuw in de huidige versie als ik het goed heb. Je hoeft dus niet steeds te checken of er een nieuwe versie uit is