Dji fly app werkt niet met S22 ultra

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

ElRo1911

Active Member
Lid geworden
1 dec 2020
Berichten
101
Waarderingsscore
44
Punten
28
Leeftijd
56
Locatie
Zuidholland
Ik heb pas een nieuwe Samsung S22 Ultra en nu werkt deze niet met de DJi Fly app iemand hier bekend mee? of is dit weer iets wat DJi niet goed heeft. Met mijn S20+ nooit een probleem gehad. Als je niet film dan heb je beeld en zodra je in 4k of 5k filmt bevriest het beeld en deze werkt wel op de lagere resolutie vanaf 2,7K en lager ook veranderen van framerate help niet
 
Laatst bewerkt:
Misschien handig als je er even vermeld wat er precies gebeurt, eventueel welke App versie je gebruikt en waar het misgaat.

''doet het niet'' ....daar kunnen weinig mensen iets mee.
 
  • Leuk
Waarderingen: BramB
Misschien handig als je er even vermeld wat er precies gebeurt, eventueel welke App versie je gebruikt en waar het misgaat.

''doet het niet'' ....daar kunnen weinig mensen iets mee.
Ja je heb gelijk. als ik de drone Air 2s opstart en de app ook en ga vliegen heb ik gewoon beeld als ik dan begin met filmen in 4k of 5k dan loopt het beeld vast dus een bevroren beeld ga ik in 2,7k of lagere resolutie filmen dan heb ik gewoon tijdens het filmen een beeld dat beweegt. het zelfde probleem heb ik bij mijn mini 2 met de S22 Ultra. Ik heb app versie 1.5.10 is dacht ik de laatste versie.
 
De stream die van de drone komt naar je telefoon is in alle gevallen hooguit 1080P bij DJI.
Het lijkt er op op dat je dat je drone zelf bij de hogere resolutie wat moeite heeft met de beeldverwerking, waardoor er hiccups ontstaan.
Ik zou dan echter weer niet kunnen verklaren dat het op de oude telefoon wel goed werkt.
Is je SD kaart wel snel genoeg ?
 
Nog even verder gezocht en kom dit tegen:

1651314121198.png
 
Nog even verder gezocht en kom dit tegen:

Bekijk bijlage 3678
Bedankt voor je bericht. Deze had ik nog niet gevonden. Wel eentje op youtube die dit probleem ook heeft met de s22 ultra en met de mini 2.
Dus voorlopig blijf ik nog met de s20+ vliegen met demini 2 en de air 2s.