DJI Fly app-update voegt nieuwe functies toe

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'
Voor hen die eerst de ervaringen van anderen willen afwachten alvorens zelf te downloaden...heb app gedownload vanuit de DJI webpagina. Geen problemen. Vandaag mee gevlogen. Geen problemen, vooralsnog geen bugs kunnen opmerken.
Het vliegen met kompas/attitude indicator vond ik erg prettig en rustiger dan een google maps ondergrond. Maar goed smaken verschillen.
Dit ter info en hulp.
 
Zelfde ervaring hier. Geen enkel probleem. De RTH is eigenlijk ook wel verbeterd vind ik. Als je dichtbij het startpunt bent (ts 5&50m) En je zit bv op 10m hoogte dan zal de drone niet eerst bv 100m de lucht ingaan om dan terug te keren... De attitude indicator is me dunkt ook veel handiger dan voorheen. Pijl is richting 'voorkant' vd drone. En als j'm even 'kwijt' bent is soms lastig te volgen zo'n grijs ding tegen een grijze lucht kan je je meteen oriënteren. ...
 
Ik vind het indicatie window geen verbetering tov van het vorige plaatje onderin in het midden..


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
Hoef je naar mening niet bang voor te zijn. Mijn telefoon staat er ook niet tussen. Indien je de app eerder al hebt kunnen downloaden heb je in ieder geval de juiste 64 bits architectuur (heb ik ook maar van een ander forum lid) en kun je de update ook downloaden. Zonodig via de website met APK file.

Wat ik altijd ff doe als ik ga vliegen (en is geen 100% garantie dat het niet mis kan gaan) is na take-off ff een rondje op zijn plaats om alle controls te checken. Indien dit goed gaat en ik heb verder geen waarschuwingen vanuit de app, dan lekker vliegen.

Mocht je het niet vertrouwen ga dan eerst op een rustige plek met veel open ruimte vliegen.

Verzonden met mijn Nokia 8.1 en de Dronepilots.nl app