DJI Fly app-update voegt nieuwe functies toe

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

wdejager

Administrator
Forumleiding
Lid geworden
4 jul 2016
Berichten
5.281
Waarderingsscore
2.919
Punten
113
Leeftijd
47
Locatie
Renkum
Website
www.dronewatch.nl
Vlieg je met een Mavic Mini, Mini 2 of Mavic Air 2? Dan is het goed om te weten dat de DJI Fly app een update heeft gekregen. De nieuwe versie is v1.2.2.

- Er is een nieuwe hoogte-indicator toegevoegd: krijg meer info over de positie en actuele vluchtinformatie;
- Flight Tips toegevoegd: er worden nu tips over dronefotografie weergegeven tijdens het uitvoeren van firmware-updates, tijdens het maken van hyperlapses, en tijdens een Return To Home-vlucht;
- Je kunt nu de volgende functies toewijzen aan de programmeerbare functiebutton op de controller: Gimbal Follow/FPV, Camera Settings, en Exposure Lock/Unlock;
- Algemene bugfixes en prestatieverbeteringen.
 
Vlieg je met een Mavic Mini, Mini 2 of Mavic Air 2? Dan is het goed om te weten dat de DJI Fly app een update heeft gekregen. De nieuwe versie is v1.2.2.

- Er is een nieuwe hoogte-indicator toegevoegd: krijg meer info over de positie en actuele vluchtinformatie;
- Flight Tips toegevoegd: er worden nu tips over dronefotografie weergegeven tijdens het uitvoeren van firmware-updates, tijdens het maken van hyperlapses, en tijdens een Return To Home-vlucht;
- Je kunt nu de volgende functies toewijzen aan de programmeerbare functiebutton op de controller: Gimbal Follow/FPV, Camera Settings, en Exposure Lock/Unlock;
- Algemene bugfixes en prestatieverbeteringen.
Programmeerbare functiebutton? Zit toch niet op de Mini (1)?
 
komt deze update automatische binnen ??
 
DJI Fly app updates komen althans op IOS niet automatisch binnen. Je moet manueel even op de App Store gaan kijken > DJY Fly intikken.... En dan komt de werk bij knop tevoorschijn....
 
Laatst bewerkt:
ik heb even gekeken en gezocht in de Play store maar v1.2.2. staat er niet bij.
 
DJI Fly app updates komen althans op IOS niet automatisch binnen. Je moet manueel even op de App Store gaan kijken > DJY Fly intikken.... En dan komt er werk bij tevoorschijn....
Vreemd, bij mij kwam de DJI Fly app-update wel gewoon tussen het lijstje van alle actuele app-updates te staan.

@Drone2 Het zou idd kunnen dat de Google Play Store wat achterloopt.
 
is deze app mogelijk alleen voor IOS en niet voor Android?
 
Ook benieuwd wanneer deze beschikbaar zal zijn. Vandaag de nieuwe firmware bijgewerkt maar om deze verbeterpunten te kunnen gebruiken hebben we ook v1.2.2 van Dji Fly app nodig. Dus hopelijk is deze snel beschikbaar.
 
Dus hopelijk is deze snel beschikbaar

Hij IS beschikbaar, en de oplettende lezer weet natuurlijk allang dat hij enkel bij dji te downloaden is:

Annotation 2020-12-30 075652.png
 
Wanneer ik deze van de DJI site download kreeg ik wel volgende melding:
DSCN2784.JPG
Mijn toestel is nogtans compatibel LG G6. Alles lijkt wel te werken.
 
Ik krijg de zelfde melding op mijn Samsung Galaxy S6.
 
Wanneer ik deze van de DJI site download kreeg ik wel volgende melding:
Bekijk bijlage 1906
Mijn toestel is nogtans compatibel LG G6. Alles lijkt wel te werken.
Dat is een normale melding als je software buiten GooglePlay om probeert te installeren (een .apk bestand). Het idee er achter is dat software uit GooglePlay altijd veilig is :)rolleyes:) en het van de software die je probeert te installeren niet weet. Als je zelf zeker bent van de software (dus dat hij functioneert, geen virussen en andere ongein bevat en werkt op je telefoon) dan kan je de melding negeren en op [OK] drukken.
 
Kan je er al wat over vertellen is het daadwerkelijk een verbetering op de oude fly app ??
 
Ik heb hem al gebruikt maar veel kan ik nog niet zeggen Enkel de richting indicator is een aanpassing voor mij.
Hier zie je hoe de richting zichtbaar te maken.