Dji drone mini 4 pro

Ik volg dit topic van het begin , maar waarom zijn de mensen die daar een drone hebben besteld zo naief .
Je wil dan gewoon belazert worden.

• Geweldig
Waarderingen: nova en JH54
Ik hoop voor iedereen die een drone hebben gekocht bij hun binnenkort hun geld via Klarna terug krijgen,:confused: ik laat mijn aangifte bij de Politie eerst staan en verwijs naar dit Topic.
Dit snap ik niet.....Klarna betekent toch achteraf betalen, dus nadat je het bestelde hebt ontvangen?
Je kiest toch niet voor Klarna (koop nu, betaal later) om vervolgens direct te betalen zonder iets te hebben ontvangen.

Dit snap ik niet.....Klarna betekent toch achteraf betalen, dus nadat je het bestelde hebt ontvangen?
Je kiest toch niet voor Klarna (koop nu, betaal later) om vervolgens direct te betalen zonder iets te hebben ontvangen.
Nou ik bedoel hier gewoon mee dat ik niks meer hoef te betalen na 30 dagen, en dat het is verrekend met Klarna. bij sommige mensen moet je geloof ik heel duidelijk zijn. :confused:

Nou ik bedoel hier gewoon mee dat ik niks meer hoef te betalen na 30 dagen, en dat het is verrekend met Klarna. bij sommige mensen moet je geloof ik heel duidelijk zijn. :confused:
Ja, ik kan niet ruiken wat je bedoelt.
Ik zie hier alleen geschreven tekst en dat is altijd zwart op wit.

Ja, ik kan niet ruiken wat je bedoelt.
Ik zie hier alleen geschreven tekst en dat is altijd zwart op wit.
Ik begrijp de hele topic niet, na bestelling is er al na 2 dagen paniek waar de drone blijft. Dan volgen KvK checks, politie inlichten en Klarna. Dan is het volledige bedrag terug gestort van Klarna terwijl er nog niet betaald is? Best wel warrig allemaal. Ik heb intussen een Osmo Action multifunctinele oplaadgreep gekocht voor de Action 4, gewoon bij Amazon voor normale prijs. In 1 dag binnen en heb er nu al plezier van :)

Als we allemaal zo perfect waren en direct goed onderzoek hadden gedaan was deze topic idd niet nodig.

Ben dan wel heel erg verbaasd dat ze de bestelling annuleren en je geld terug geven. Als ze echt kwaad willen dan hadden ze dat doorgezet. Misschien voordeel dat er via Klarna betaald is.

• Leuk
Waarderingen: Agaam
Is er überhaupt iemand wie al betaald heeft aan deze gasten?

Nee, ik vertrouwde het meteen al niet. Normaal betaal ik alles meteen, maar voor deze gelegenheid speciaal een Klarna-account aangemaakt. Maar als ik zie wat ik allemaal moet doen om de bestelling ongedaan te maken, om betaling te voorkomen, protesteren, mailen, bellen, aangifte doen bij de politie...
Dan is dit meteen de laatste keer dat ik een dubieuze aankoop doe en de betaling via Klarna laat lopen. Wat een gedoe. Als iets té mooi is om waar te zijn... nietwaar?

• Leuk
Waarderingen: hansenn en Sjakie
Heeft iedereen die bij hun een bestelling hebben gedaan inmiddels hun geld terug gekregen?.

Let op
kreeg net bericht van mede forum lid
@Emile dat ze onder een andere website weer proberen op te lichten
Trap er niet in!!!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL
Heeft iedereen die bij hun een bestelling hebben gedaan inmiddels hun geld terug gekregen?.

Let op
Trap er niet in!!!

Inderdaad. Ook op deze site gaan weer allerlei alarmbellen af. ;)

Beoordeling door Gemini AI:
Het is begrijpelijk dat je vermoedt dat V.L. E-Wholesale | Faillissementsvoorraden, Restpartijen & Overstock Groothandel een nepsite is. Er zijn inderdaad verschillende signalen die erop wijzen dat dit het geval zou kunnen zijn. Om dit te onderbouwen, heb ik de volgende punten verzameld:

Belangrijkste verdachte punten:

• Gebrek aan transparante bedrijfsinformatie:
    • Een betrouwbare webshop biedt altijd duidelijke informatie over het bedrijf, zoals een volledig adres, KvK-nummer en contactgegevens. Deze gegevens zijn op deze site moeilijk of niet te vinden. Dit is een veelvoorkomend kenmerk van nepshops.
  • Onrealistisch lage prijzen:
    • Als de prijzen van producten aanzienlijk lager zijn dan bij andere aanbieders, is dit een rode vlag. Oplichters gebruiken vaak lage prijzen om mensen te lokken.
  • Algemene onduidelijkheid:
    • De website heeft een algemene onduidelijkheid, wat vaak een teken is van een niet professionele website.
Aanvullende adviezen:

• Controleer domeininformatie:
    • Via websites zoals Whois.com kun je de registratiegegevens van een domein controleren. Een recent geregistreerd domein kan verdacht zijn.
  • Zoek naar online reviews:
    • Probeer online reviews en ervaringen van andere klanten te vinden. Als er weinig of geen reviews zijn, of als de reviews negatief zijn, wees dan voorzichtig.
  • Wees alert op betaalmethoden:
    • Nepsites bieden vaak beperkte of ongebruikelijke betaalmethoden aan. Wees extra voorzichtig als een site alleen bankoverschrijvingen of andere onveilige methoden accepteert.
  • Raadpleeg de politie en Fraudehelpdesk:
    • De politie en de Fraudehelpdesk bieden informatie en waarschuwingen over bekende nepshops. Controleer hun websites voor actuele informatie.
  • Gezond verstand:
    • Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Gebruik je gezonde verstand en wees kritisch.
Samenvattend:

De combinatie van het gebrek aan transparante bedrijfsinformatie, de potentiële onrealistisch lage prijzen, en het algemene onduidelijke karakter van de website, versterken het vermoeden dat het om een nepsite gaat. Het is daarom sterk aan te raden om geen aankopen te doen op deze website.

• Leuk
Waarderingen: ThommieD en Agaam
Inderdaad. Ook op deze site gaan weer allerlei alarmbellen af. ;)

Beoordeling door Gemini AI:
Het is begrijpelijk dat je vermoedt dat V.L. E-Wholesale | Faillissementsvoorraden, Restpartijen & Overstock Groothandel een nepsite is. Er zijn inderdaad verschillende signalen die erop wijzen dat dit het geval zou kunnen zijn. Om dit te onderbouwen, heb ik de volgende punten verzameld:

Belangrijkste verdachte punten:

• Gebrek aan transparante bedrijfsinformatie:
    • Een betrouwbare webshop biedt altijd duidelijke informatie over het bedrijf, zoals een volledig adres, KvK-nummer en contactgegevens. Deze gegevens zijn op deze site moeilijk of niet te vinden. Dit is een veelvoorkomend kenmerk van nepshops.
  • Onrealistisch lage prijzen:
    • Als de prijzen van producten aanzienlijk lager zijn dan bij andere aanbieders, is dit een rode vlag. Oplichters gebruiken vaak lage prijzen om mensen te lokken.
  • Algemene onduidelijkheid:
    • De website heeft een algemene onduidelijkheid, wat vaak een teken is van een niet professionele website.
Aanvullende adviezen:

• Controleer domeininformatie:
    • Via websites zoals Whois.com kun je de registratiegegevens van een domein controleren. Een recent geregistreerd domein kan verdacht zijn.
  • Zoek naar online reviews:
    • Probeer online reviews en ervaringen van andere klanten te vinden. Als er weinig of geen reviews zijn, of als de reviews negatief zijn, wees dan voorzichtig.
  • Wees alert op betaalmethoden:
    • Nepsites bieden vaak beperkte of ongebruikelijke betaalmethoden aan. Wees extra voorzichtig als een site alleen bankoverschrijvingen of andere onveilige methoden accepteert.
  • Raadpleeg de politie en Fraudehelpdesk:
    • De politie en de Fraudehelpdesk bieden informatie en waarschuwingen over bekende nepshops. Controleer hun websites voor actuele informatie.
  • Gezond verstand:
    • Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat vaak ook. Gebruik je gezonde verstand en wees kritisch.
Samenvattend:

De combinatie van het gebrek aan transparante bedrijfsinformatie, de potentiële onrealistisch lage prijzen, en het algemene onduidelijke karakter van de website, versterken het vermoeden dat het om een nepsite gaat. Het is daarom sterk aan te raden om geen aankopen te doen op deze website.
Dank voor de uitgebreide informatie.

• Leuk

Let op
Trap er niet in!!!

De website https://www.vle-wholesale.com is inmiddels offline. Hopelijk blijft het zo.

Screenshot 2025-03-20 at 09.21.08.png

• Leuk
Ik kreeg gisteren dit bericht van Klarna:
"We hebben een bevestiging ontvangen van PR K-9 Services dat je bestelling volledig is geretourneerd of geannuleerd.
Als gevolg hiervan is je uitstaande betaling bij Klarna geannuleerd. Je hoeft niets meer te doen."