DJI Care Refresh. Hoe zit het nu?

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

Anthony

New Member
Lid geworden
17 sep 2018
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
37
Locatie
s-'Hertogenbosch
Bij mijn aankoop wil ik toch de DJI Care Refresh er bij kopen.
Nu is het zo dat ik aan het kijken ben wat het allemaal inhoud. Naar wat Youtube zie ik dat je een hele procedure moet doen video maken met handelingen die DJI aangeeft.

Nu snap ik dit even niet. Als ik toch een (nieuwe) drone koop bij DJI is dit toch gewoon nieuw. Moet je deze procedure dan ook volgen?

Anthony,
 
Bij mijn aankoop wil ik toch de DJI Care Refresh er bij kopen.
Nu is het zo dat ik aan het kijken ben wat het allemaal inhoud. Naar wat Youtube zie ik dat je een hele procedure moet doen video maken met handelingen die DJI aangeeft.

Nu snap ik dit even niet. Als ik toch een (nieuwe) drone koop bij DJI is dit toch gewoon nieuw. Moet je deze procedure dan ook volgen?

Anthony,

Je kunt de DJI care refresh gewoon direct kopen. De procedure die jij hebt gezien moet je alleen volgen als je een care refresh will kopen na meer dan 48 uur na activering van de drone.


Verzonden met mijn iPhone en de Dronepilots.nl app
 
  • Leuk
Waarderingen: Anthony
Let op dat je de drone koopt in dezelfde regio als waar je je care refresh koopt. Bijvoorbeeld kopen in China en care refresh in Europa gaat niet.
 
Laatst bewerkt:
O, gelukkig kan ik ook de DJI care refresh in laten gaan als ik mijn Mavic Mini al een week heb en er nog maar 1keer mee gevlogen heb (1 accuduur)? Klopt dit en waar kan ik meer info hierover vinden?
 
kan ik ook de DJI care refresh in laten gaan als ik mijn Mavic Mini al een week heb en er nog maar 1keer mee gevlogen heb (1 accuduur)? Klopt dit en waar kan ik meer info hierover vinden?

Ligt eraan of je hem al geregistreerd hebt denk ik zo:
Aanschaf kan direct op de DJI site, geen winkel voor nodig

Annotation 2020-05-16 104223.png