DJI app niet in geheel te zien

Reserveer de 4e editie van 'Dronefotografie'

scorpioo

Active Member
Lid geworden
8 apr 2022
Berichten
131
Waarderingsscore
83
Punten
28
Leeftijd
63
Locatie
Leidschendam
Bij het aanschaffen van de Mini 2 had ik even het probleem dat de DJI app bleef hangen zo t leek bij opstarten en k niet verder kwam.
Bleek dat de resolutie van de app de hoge resolutie van mijn Samsung S10 niet aankon.
Na de resolutie te hebben verlaagd zag ik bij opstart onderaan de app een knop om verder te gaan en deed DJI app t netjes .
Hierna kon ik gerust de resolutie weer verhogen van de S10 daar k al door de installatie heen was .

Nu echter heb ik een S21 FE aangeschaft en doet (uiteraard ) t zelfde probleem zich voor.
Maar nu kan k de resolutie van de S21 FE nergens aanpassen ????!!! wat een onzin zeg.
Nee niet bij settings> display> nergens staat een resolutie en een mogelijkheid die te verlagen ov verhogen , njente ...

K ga nog verder neuzen want dit lijkt me echt te gek voor woorden amar ben al paar sites tegengekomen waar t bevestigd staat.

Zou betekenen dat k de DJI app er niet op krijg zoals t hoort en dus deze telefoon niet kan gebruiken voor de drone !!!

Heb ik dat.:mad:
 
Maar nu kan k de resolutie van de S21 FE nergens aanpassen ????!!! wat een onzin zeg.
Dat klopt,. Alleen de S21 Ultra heeft de mogelijkheid om de schermresolutie aan te passen. De S21 en S21 FE dus niet.
Ik heb zelf ook de S21 FE en zie idd geen mogelijkheid tot aanpassen.
 
  • Wow
Waarderingen: scorpioo
Vervelend om daar na het kopen van je telefoon achter te komen.

Het is natuurlijk niet wat je in eerste instantie wilt, maar sommige anderen met dezelfde soort problemen gebruiken nu een 3rd party app, zoals Litchi, om mee te vliegen.
 
  • Leuk
Waarderingen: scorpioo
heb samsung net aan de lijn gehad en wordt vanavond gebeld om via toegang tot mijn telefoon mee te kijken...heb ze meerdere keren gevraagd of dit toestel de mogelijkheid misschien niet heeft daar ik zoiets online nu lees.
Nee hoor , dat zou toch gewoon moeten , prima..hij belt maar .

Nu zit ik nog wat te klootviolen , heb tekstgrootte aangepast , wellicht werkt dat > nee
Zie ik inzoomen , ja dag...waarom ook niet ..JA HOOR :D ik kan nu de knop van DJI app waarop staat "next"zien en doordrukken dus ...pffff gered.

Geen resolutie verandering maar wel een oplossing , k laat de beste man wel bellen en zal met hem overleggen.

Wellicht belt hij alleen om te vertellen dat die mogelijkheid er inderdaad niet op zit maar dan mogen ze dat wel in de specs zetten , als ik t geweten had was ik denk ik niet overgegaan to aankoop van dit toestel , zo raar vindt ik dat..

Nu ben k uiteraard weer blij met dit ding

:cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: SnitserNL en Sjakie
Dat klopt,. Alleen de S21 Ultra heeft de mogelijkheid om de schermresolutie aan te passen. De S21 en S21 FE dus niet.
Ik heb zelf ook de S21 FE en zie idd geen mogelijkheid tot aanpassen.
O ...moet je nagaan...als je toch tegen dit soortgelijke probleem aanloopt helpt wellicht mijn gevonden oplossing ook voor jou
K heb de 8 g 256 Opslag uitvoering
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie